03-09-2010
Podpisy
  Za petycją:     632 (416)
  Przeciw:      241  (188)
Wizyt: 19,810,564
Podpisów: 709,827
Dokument >> Petycja
     Dokument Nr 5581 PROTEST W OBRONIE KRZYŻA Piła  13-07-2010   

Do:
Pan Prezydent Elekt

Kancelaria Prezydenta
Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa

22 695 29 00
listy@prezydent.pl


PROTEST W OBRONIE KRZYŻA

Panie Prezydencie Elekcie!

Znamienne i bardzo niepokojące jest, że rozpoczął Pan swą prezydenturę od zamachu na krzyż. Ten znak cierpienia, ofiary i
ostatecznego zwycięstwa nad złem jest świętością dla milionów Polaków. Wpisuje się w naszą narodową martyrologię - lata
walki o wiarę i niepodległość oraz przynależność kulturową do kręgu cywilizacji chrześcijańskiej. Jest dla nas zarówno
tradycją, jak i bolesną rzeczywistością, związaną ze śmiercią tylu wspaniałych Polaków, w tym Pana wybitnego Poprzednika
na tym stanowisku - wielkiego patrioty i światłego, odważnego polityka. Potężny ruch społeczny, który samoistnie powstał po
tragedii smoleńskiej, ceni sobie ten znak; usytuowanie krzyża przed Pałacem Prezydenckim jest najświętszą pamiątką i
symbolem poświęcenia tych, którzy oddali swe życie w służbie ojczyzny.
Podniesienie ręki na ten krzyż może być potraktowane jako jednoznaczne opowiedzenie się po stronie niechlubnej przeszłości
walki z ludźmi sumienia w miejscu, gdzie niegdyś walczyły z nimi jednostki ZOMO.
"Ale świętości nie szargać - to boli" - pisał poeta. Boli to również dzisiaj, gdy otoczony szczególnym kultem krzyż smoleński
zaczyna przeszkadzać nowemu prezydentowi i jego ekipie.
W załączeniu dedykuję Panu Prezydentowi piosenkę Jana Pietrzaka z czasów stanu wojennego "NIELEGALNE KWIATY,
ZAKAZANY KRZYŻ": www.youtube.com/watch?v=9ayBc40eCfA.
Ta historyczna piosenka winna Panu uzmysłowić, co chce Pan uczynić Polsce i Polakom.
Protestuję przeciw temu i apeluję, by nie prowokował Pan społecznego nieposłuszeństwa.
W stanie wojennym, podobnie jak Pan i miliony Polaków, walczyłem o Polskę niepodległą i wolną, również od ludzi, którzy
zwalczali krzyże.

Niżej podpisany/a:
Jacek Ciechanowski
64-920 Piła
autor5581@petycje.pl

  Wasze komentarze / opinie ( 72 )  

do gościa niżej (Mariusz)
17-08-2010 ( odpowiedz )
ci "obrońcy" krzyża niewiele mają wspólnego z Katolicyzmem a tym bardziej z Bogiem, ich postępowanie zaprzecza wszystkiemu czego uczy Chrześcijaństwo. Dlatego zachowaniem najbliżej im do ateistów.
precz z Pisem (precz z pisem)
16-08-2010 ( odpowiedz )
wy obrońcy krzyża to jakbyście mogli to byście pozabijali wszystkich co się z wami nie zgadzają nawet opluwacie pana Prezydenta Komorowskiego to tak wam bóg każe
To już nie jest symbol pojednania ( Kiszlu )
11-08-2010 ( odpowiedz )
To już nie jest symbol pojednania, obrońcy krzyża wykrzykują Jarosław,PIS itd.Należy upamiętnić ten wypadek w Smoleńsku tablicą ,bez fanatyków PIS, którzy nie potrafią być apolityczni, nawet w takiej sprawie jak śmierć tylu ludzi.
Protest w obec atów na krzyż Smoleński i Jego Obrońców ( Danuta )
11-08-2010 ( odpowiedz )
Wyrażam swój protest w obec nieustannych ataków na znak Krzyża umieszczonego jako pamięć po tragicznie zmarłym Prezydencie RP Lechu Kaczyńskim i Jego małżonce Marii i 94 osobach Najważniejszych w Państwie, które powinny już dawno być godnie upamiętnione w postaci jakiegoś pomnika czy obelisku, a tymczasem jedyny symbol pamięci o tragicznie zmarłych jest nieustannie bezczeszczony i wykpiwany za zgodą władz Warszawy i rządu. Obrońcy tego Krzyża są poniewierani słownie i fizycznie, a w obec sprawców nie są podejmowane żadne kroki prawne, gorzej pod okiem policji i straży dokonują się te ataki, na które funkcjonariusze prawa nie reagują przyzwalając na tego typu ekscesy i przestępstwa.Pytam się czy my żyjemy w państwie PRAWA???? Czy Prawo obowiązuje tylko nielicznych, a KATOLICY SĄ WYJĘCI SPOD PRAWA??? CZY KATOLIKÓW MOŻNA PONIŻAĆ, OBRAŻAĆ, KOPAĆ, OPLUWAĆ ITD ???? GDZIE JEST PRAWO, GDZIE JEST RZĄD, CZY POLSKA JEST TYLKO DLA WYBRANYCH, KTÓRZY NISZCZĄ I DEPCZĄ WSZYSTKO CO POLSKĘ STANOWI PRZEZ TYSIĄCLECIE HISTORII ???????? POLSKA BĘDZIE ALBO KATOLICKA ALBO JEJ W OGÓLE NIE BĘDZIE!!!!
      Przeczytaj - zrozumiesz dlaczego ( Robert )
12-08-2010 ( odpowiedz )      
Polecam do przeczytania ksiazke "Wileki boj" - zrozumiesz dlaczego tak sie dzieje. Ta ksiazka moze juz wkrotce byc zakazana wiec polecam poki jeszcze jest okazja.
      Wielki boj (Robert)
12-08-2010 ( odpowiedz )      
Oczywiscie tytul ksiazki to "Wielki boj".
To jest walka krzyżem... (fifi)
11-08-2010 ( odpowiedz )
a nie o krzyż
(...) ((...))
11-08-2010 ( odpowiedz )
Roman Dmowski:"Katolicyzm nie jest dodatkiem do polskości, zabarwieniem jej na pewien sposób, ale tkwi w jej istocie, w znacznej mierze stanowi jej istotę. Usiłowanie oddzielenia u nas katolicyzmu od polskości, oderwania narodu od religii i od Kościoła, jest niszczeniem samej istoty narodu."
usunąc krzyż!!! (Rafał)
11-08-2010 ( odpowiedz )
domagam się usunięcia krzyża! ci ludzie niech się udadzą do kościoła śpiewać pieśni religijne a nie jak teraz pieją na środku ulicy przy Pałącu Prezydenckim to jest niesmaczne co się tam wyrabia nawet obcokrajowcy się temu dziwią, że w środkowej Europie w 21wieku można krzyże stawiać na ulicy i się do nich modlić. o co tym ludziom jeszcze chodzi? przecież godnie pochowano Prezydenta na WAWELU a im jeszcze mało godności. Usunąć krzyż siłą bo to się nigdy nie skończy SKANDAL
      (...) ((...))
11-08-2010 ( odpowiedz )      
A golasy, wynaturzeńcy wszelkiej maści, kibole-awanturnicy mogą do woli. Katolicy nie? Osobliwe pojęcie wolności. Wolność to prawo wyboru w dobru. Wolność, to nie swawola i zaprzeczanie naturze w biologii i obyczaju...
ciemnota! (madziaw)
10-08-2010 ( odpowiedz )
ludzie! miejsce krzyża jest W KOŚCIELE!!!! Nikt pod Pałacem nie zginął i są lepsze miejsca do upamiętniania ofiar katastrofy - podkreślam WSZYTKICH a nie jedynie Kaczyńskiego, bo nie tylko on zginął, a wiele więcej wartościowszych ludzi. Poza tym, jaki to symbol wiary??? Wyzywacie księży i śmiecie nazywac się katolikami??? Wierzącymi??? Obrońcami wiary??? ŚMIESZNE! społeczeństwo nie chce tego krzyża na Krakowskim kiedy to dotrze do waszej fanatycznej grupki?
      Walka o krzyż w Nowej Hucie (Stan )
11-08-2010 ( odpowiedz )      
Komuchy przejechali się na krzyżu w Nowej Hucie 1960r i co im zostało zrabowali majątek ludzi którzy ciężko pracowali i teraz mamy głodowe emerytury
do Marcin (Andrzej Rosiński)
09-08-2010 ( odpowiedz )
Nie bój się, ciemnota już dawno nie chodzi do kościoła bo przeszła na ateizm. A kler jest podzielony w Polsce między PiS (Rydzyk) a PO (Dziwisz)
niechcę żyć w takiej polsce co rządzi kler i PIS (Marcin)
09-08-2010 ( odpowiedz )
jak w Polsce nadal będą rządzić PIS księża i ich ludzie (kler)to ja dziękuje za takom Polskę chyba się wyprowadzę do Francji tam przynajmniej niema takiej ciemnoty która chodzi do kościoła, a KLER wypija z nich KREW i pieniądze!
................ (Marian)
08-08-2010 ( odpowiedz )
a ateiści przed krzyżem wygwizdali księży i krzyczeli, że się sprzedali
Klechistan niech nam żyje (Bolko)
08-08-2010 ( odpowiedz )
Nie ma innej rady jak kraj ten podzielić na Wschodnią i Zachodnią RP. We wschodniej niech się modlą, świętują itd, ale wara od kasy i nie wołać że trzeba pomóc. Kościół nie Wam Pomaga, a nie państwo
POLSKA JEST OD 966 r KRAJEM CHRZEŚCIJAŃSIM KRZYŻ I ORZEŁ ( ANDRZEJ .Ż )
07-08-2010 ( odpowiedz )
Biały są symbolami NIEROZERWALNYMI.Dlaczego zwolennicy Platformy Obywatelskiej i jej członkowie którzy się uwłaszczyli na Majątku Narodowym razem z Komuchami i SOLIDARNOŚCIĄ SB-cką UW,AWS zarzucają P.Kaczyńskiemu że się nie zmienia ,nie jest reformowalny.Zadaję pytanie JAŚNIE OŚWIECONYM GAMONIOM na usługach obcych korporacji ,dlaczego ma się zmieniać my głosujący na niego właśnie takiego człowieka z takimi ZASADAMI CHCEMY.Na waszych przedstawicieli głosują kryminaliści ,to znaczy że bronicie interesów różnej maści złodziei ,ludzi mających PROBLEMY z szacunkiem do obowiązującego PRAWA.TO WY się ZMIEŃCIE i nawrócicie się na zdrowe zasady współżycia społecznego,ceniącą Polską kulturę , tradycję WIARĘ.Dlaczego cieszą się z wyborów prezydenckich Francuzi,Niemcy,Rosjanie ,Światowe koncerny ,Biznes.Wszelakie patałajstwo które Żeruje na Polakach bo mogą rocznie wyprowadzać 20-miliardów EURO.Ocieniały naród głosuje właśnie na tych co służą obcym wpływom,są urabiani przez MEDIA MASOWEGO RAŻENIA Gazeta Wybiórcza.TVN,POLSAT ,DEBILSTACJA.Polska jest zbędna dla wszelkiej maści SZUBRAWCÓW co tradycja ,i wiara OJCÓW jest im zbędna ,tak zostali zaprogramowani przez system Komunistyczny i Liberalny.Skończy się nie długo sprzedawanie Polskiego Majątku ,bo nie będzie już co sprzedawać ,I JAK BĘDZIECIE RZĄDZIĆ OTUMANIONYM NARODEM.Boicie się opozycji jak DIABEŁ ŚWIĘCONEJ WODY ,bo już dawno razem z z Komuchami za złodziejstwo i zdradę narodowych interesów powinniście Siedzieć w ciężkich więzieni
      Popieram Andrzeja Ż (Stan)
10-08-2010 ( odpowiedz )      
To prawda co pisze Andrzej w naszym społeczeństwie liczy się tylko pełny kosz w markecie,grilowanie i seriale w telewizji popieram Cię Andrzej
Jesteście niepoprawni i zaprzeczacie swojej wierze ! (Przester)
06-08-2010 ( odpowiedz )
Ja mam krzyż w sercu i nie bluzgam. Wy macie krzyż na placu a na ustach nienawiść !
Jacek Ciechanowski - bajkopisarz pisowski (Piotr)
05-08-2010 ( odpowiedz )
Pan Jacek Ciechanowski to wybitny nowy Polski bajkopisarz. Słowa "w tym Pana wybitnego Poprzednika na tym stanowisku - wielkiego patrioty i światłego, odważnego polityka" kierowane do prezydenta elekta brzmią niczym sowiecka propaganda w odniesieniu do towarzysza Stalina i pewnie jeszcze długo będą odbijać się echem w naszym ponurym ciemnogrodzie. Bajka, którą nam serwuje Pan Jacek C. jest najciemniejszą opowieścią wykreowaną przez mroczny, chory i fanatyczny umysł. Jeżeli Panu Jackowi krzyż się podoba, to niech go sobie postawi przed domem, oczywiście w porozumieniu z harcerzami. Boże, chroń nas przed klerem!
Protest w obronie krzyża (Jacek)
05-08-2010 ( odpowiedz )
Gdzie i kiedy mam się stawić, by te dwa kawałki drzewa wywalić na śmietnik lub podpalić?
... (Lena)
05-08-2010 ( odpowiedz )
Krzyż to nie tylko dwa kawałki drewna... Ja nie miałabym odwagi nigdy podnieść ręki na Krzyż, a Ci którzy tą odwagę mają - niech usuną Krzyż własnymi rękami!
Czy teraz wszyscy rozumieją ekstremistów religijnych? (też patriota)
03-08-2010 ( odpowiedz )
Oni są gotowi pozabijać w imię symboli. Dajcie im tylko do ręki broń, a będą strzelać. Dodam tylko, że kapłani od tysięcy lat wykorzystywali takich przygłupawych ludzi do bogacenia się.
      ekstrema (Bolek ale nie Wałęsa)
11-08-2010 ( odpowiedz )      
I tu mierzysz nas wierzących miarą bolszewika. Wierzący nie zabije w imię krzyża ale gdy będzie miał odwagę odda za krzyż życie. Mylisz katolika z Żydem lub wyznawcą proroka Mahometa.
Przy Urzędzie Miejskim w Gdyni stoi Krzyż!!! ( Patriota )
02-08-2010 ( odpowiedz )
Nikomu ten Krzyż nie przeszkadza a tu komuś chyba komuniostom ubekom agentom sowieckim przeszkadza!!! O zgrozo!
Wprowadzajcie sobie OŚWIECONĄ ŚWIECKOŚĆ w swoim kraju. (Cichy)
31-07-2010 ( odpowiedz )
OŚWIECENI!!! Jeżeli usuwacie krzyże, to usuwajcie wszędzie wszelkie znaki wyznanie: gwiazdę dawidową, półksiężyc, krzyże z flag narodowych itd. Wprowadzajcie sobie OŚWIECONĄ ŚWIECKOŚĆ w swoim kraju.
. (sticktheneedle)
31-07-2010 ( odpowiedz )
Tego krzyża w ogóle nie powinno być. Tak to wszyscy nienawidzili Kaczyńskiego, a teraz mu krzyże stawiają. Hipokryci.
POLAK TO KATOLIK I KRZYŻ ( franek )
27-07-2010 ( odpowiedz )
PRAWDZIWY POLAK TO BÓG-OJCZYZNA-HONOR!! CZY KOMOROWSKI JEST POLAKIEM??? NAPEWNO OCHRZCZONYM ATEISTĄ. GDY KATOLIK SIĘ WPROWADZA DO NOWEGO MIEJSCA (DOMU, FIRMY) JEST UMIESZCZENIE W POMIESZCZENIU NAJWAŻNIEJSZEGO SYMBOLU JAKIM JEST BOŻY KRZYŻ, ABY BŁOGOSŁAWIŁ. CO ROBI KOMOROWSKI??? WPROWADZAJĄC SIĘ DO PAŁACU WYRZUCA KRZYŻ ??? TYLKO TEGO NIE ROZUMIEM DLACZEGO PASTERZE-BISKUPI WARSZAWSCY NA TO SIĘ ZGODZILI???? NIE PROTESTOWALI??? CZY KRZYŻ PRZY PAŁACU PRZESZKADZA RUCHOWI ULICZNEMU??? CZY LUDZIE WARSZAWY PRZESTALI BYĆ KATOLIKAMI?? CZY KOMOROWSKI I PANI WALC OD TEGO MOMENTU, MAJĄ ODWAGĘ PRZEKROCZYĆ PRÓG KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO I NAIGRYWAĆ SIĘ Z KATOLIKÓW I PASTERZY KOŚCIOŁA????
neotolerancja ( wojan50 )
22-07-2010 ( odpowiedz )
Właśnie jesteśmy świadkami neotolerancji - Krzyże do kościoła lub na cmentarz, a homoseksualiści na ulice, place i inne miejsca publiczne ! To jest dopiero początek .Polacy, proszę Was zacznijcie myśleć!!!
      KRZYŻ (jtc)
24-07-2010 ( odpowiedz )      
Czytaj ze zrozumieniem... Krzyż winien stac zawsze na pierwszym miejscu, gdyż wtedy wszystko jest na miejscu właściwym. Dla krzyza nie ma miejsc niewłaściwych.
Ludzie zmieńcie się czas na poprawę (>AA<)
22-07-2010 ( odpowiedz )
Jeśli chodzi o obronę krzyża to ja twierdze, że sama obrona Krzyża nie jest sprzeciwianiem się Boga, A jeśli chodzi sprzeciwianie się Boga to nadmienię, że większość z Was opowiada się za IN-VITRO tak samo jak opowiada się za Homoseksualizmem. A o samym homoseksualizmie jest sporo napisane w Biblii. I chyba większość z Was sprzeciwia się Bogu, stawia się na pierwszym miejscu a Boga na drugim. Wola Boża też jest na drugim miejscu a na pierwszym, miejscu są Wasze zachcianki i Wasza wola. A jeśli wspomnę o chodzenie do kościoła i po wyjściu oskarżanie innych i cały ten gniew oraz złość. Sprzeciwiacie się Bogu sam dał nam przykazanie miłości byśmy się nawzajem miłowali i to przykazanie lekceważymy. Kiedy między nami zapanuje miłość i spokój????? Ludzie zmieńcie się, Ludzie nawracajcie się, wspomnicie moje słowa , że będą się działy rzeczy o których Wam się nie śniło, będą znaki na niebie i będzie źle jak się nie poprawicie a na sam początek pojednajcie się z Bogiem oraz wyciągnijcie jeden do drugiego rękę na zgodę. Pokój z Wami.
Koniec kłótni (Łukasz)
22-07-2010 ( odpowiedz )
Mnie nie przeszkadzam krzyż po Pałacem Prezydenckim, tylko tego razi krzyż któremu przeszkadza wiara. W Polsce nie będzie takiego samego fanatyzmu jak w krajach arabskich ponieważ u Nas nie zabija i nie będzie się zabijać dla wiary. I w jakim sensie twierdzisz, że u nas będzie fanatyzm, może znasz definicje Fanatyzmu. Fanatyzm to bezkrytyczna ocena swojej wiary a częstym przejawem fanatyzmu jest nietolerancja a nawet nie nawieść do ludzi innej wiary. A czy kościół głosi nie nawieść, pierw przeczytaj na czym polega fanatyzm. Policja religijna nie może powstać, ponieważ kościół odłączył się od państwa i nie ma potrzebnych na to uprawień i kościół w Polsce ma takie same stanowisko jak kościół na Świecie ponieważ nad Naszym Kościołem jest Papież i Watykan. Polska mimo wszystko jest zaliczana do krojów katolickich. A w większości krajach są krzyże na ulicach i nikomu one nie przeszkadzają. Kto zaczął wojnę ?? Ci którym przeszkadza krzyż, jak by się nie odezwali to by był spokój, a Ci którym krzyż przeszkadza zakłócili Nasz spokój, w Polsce w wielu miejscach jest krzyż na ulicy. Nie potrzebne jest te zamieszanie wokół krzyża. A kiedy będzie pomnik pamięci, ponieważ terminu nawet nie podali?? Kiedy Wy ludzie wyciągniecie rękę do zgody i pojednania???? Czy nie nadszedł czas zgody, teraz Wy zaczęliście wojnę o krzyż a następnym razem o co będziecie się kłócić??? Bo powód zawsze znajdziecie. Koniec sporów i kłótni oraz wojen!!!
boje się (Krzysztof)
22-07-2010 ( odpowiedz )
Niedługo dojdzie do tego, że w Polsce będzie taki sam fanatyzm na tle religijnym jak w krajach arabskich:( może jeszcze zrobicie policje religijną!
Krzyze w kosciolach (Barbara)
22-07-2010 ( odpowiedz )
i ew. na cmentarzach. Tam jest ich miejsce. Poslka nie jest panswem wyznaniowym. Juz i tak musimy wstydzic sie przeed calym swiatem naszej klerykalnej zasciankowosci. Dosc tego!
Po co te kłótnie? Niech go przeniosą i spokój. Macie problem (prawdziwy katolik)
22-07-2010 ( odpowiedz )
Ja jestem katolikiem i tak jak Kościół uznaję, że ten krzyż jest tam niepotrzebny. Krzyże stawia się zmarłym na grobach. Kto to widział, żeby krzyż stawiano komuś przed domem? No to już jest cyrk po prostu, a ci, którzy tak zaciekle go bronią ukazują tym samym swój fanatyzm i jednocześnie sprzeciwiają się Bogu poprzez grzech gniewu, nienawiści i niezgody. Dla tych, którzy nadal nie kapują: krzyż będzie przeniesiony, a nie usunięty.
Komorowskiego współpracownicy nie chcą Krzyża (Tomek)
21-07-2010 ( odpowiedz )
Parom Belzebubom, których zatrudnie Komorowski Krzyż przeszkadza. Niech zatrudni Polaków, to ni9e będzie problemu. Ale ciału bliższa koszula.
      Wybraniec (Piłat)
22-07-2010 ( odpowiedz )      
Większość wybrała Barabasza, to nie bądźcie teraz zdziwieni, że elekt z krzyzem walczy.
Konstytucja RP gwarantuje wolność religijną (Marek)
21-07-2010 ( odpowiedz )
Konstytucja RP gwarantuje m.in. wolność religijną, dlatego urządzanie z instytucji państwowych miejsc kultu religijnego jest niezgodne z zasadami życia społecznego w Polsce. Kancelaria Prezydenta RP jak i inne budynki administracji powinny być wolne od religii, czy to rzymsko-katolickiej, czy każdej innej.
USUNĄĆ KRZYŻ (Adam)
21-07-2010 ( odpowiedz )
do wszystkich ludzi którzy czatują całymi dniami, i bronią krzyża!! nie róbcie z POLSKI ŚREDNIOWIECZA JA SOBIE TEGO NIE ŻYCZE ja chce żyć w kraju rozwijającym się,a wy się o krzyż kłócicie czy w USA po zamachu na Kenediego postawiono krzyż przed białym domem NIE POSTAWIONO!!!!! jestem za USUNIĘCIEM KRZYŻA
      W obronie Krzyża (jtc)
22-07-2010 ( odpowiedz )      
A tarot, wróżby, kabały, magia, przystanek woodstock w TVN, Polsacie i innych mediach popieranych przez PO i SLD oraz paru mniejszych o libertynach nie mówiąc.
      To dopiero CIEMNOGRÓD I ZACOFANIE (jtc)
22-07-2010 ( odpowiedz )      
To dopiero CIEMNOGRÓD I ZACOFANIE
Protest w obronie Krzyża ( Dana )
20-07-2010 ( odpowiedz )
Krzyż jest symbolem wiary na , którym umarł Chrystus za wszystkich ludzi nie tylko Chrześcijan!!! Krzyż postawiony przed Pałacem Prezydenckim ma na celu upamiętnienie wszystkich osób poległych w katastrofie Smoleńskiej,a nade wszystko osoby Prezydenta RP - Głowy Państwa Polskiego!!! To naturalne, aby ten krzyż tam pozostał i przypominał nam i następnym pokoleniom o tej Tragedii Narodowej !!! Co jak nie Krzyż może bardziej przekonywac i obrazowac tragizm tego wydarzenia??? Z Krzyżem się nie walczy!!! Krzyż trzeba Poszanowac i Krzyża trzeba Bronic!!!
      walka z krzyzem ? (sarenka)
29-07-2010 ( odpowiedz )      
z krzyzem sie nie walczy? A co mieli krzyzacy na swoich bialych plaszczach? Jezus umieral za wszystkich ldzi, nie tylko chrzescijan zgodnie z tym, w co pan wierzy - ja w to wcale nie wierze. Prosze o sensowne wytlumaczenie pana slow.
łamanie praw obywatelskich (antyklerykalna)
20-07-2010 ( odpowiedz )
ten krzyż jest symbolem dominacji KRK w Polsce i łamie moje prawa obywatelskie oraz burzy ustrojową zasadę rozdzielności państwa od kościoła. Życzę sobie by go migiem usunięto i jeśli jest ważny ustawiono w miejscu kultu a jeśli nie jest istotny należy go zutylizować. Przed Pałacem pozostać nie powinien.
To nie miejsce dla krzyża (saas)
20-07-2010 ( odpowiedz )
Czy ten krzyż nie może stać gdzieś indziej? To nie miejsce dla znaków religijnych, bo nie jesteśmy państwem wyznaniowym. Poza tym to zwykła katastrofa a nie jakaś męczeńska śmierć.
za dużo tych symboli (Gustaw)
20-07-2010 ( odpowiedz )
Chrystus umarł na krzyżu, ale nikt z ofiar katastrofy raczej nie. Po co Chrystus umarł na krzyżu? Czy przeciętny katolik zadaje sobie takie pytania? A jak to się ma do śmierci ofiar katastrofy. Przecież każda z nich (o ile była wierząca) ma już krzyż na swoim grobie. Oczywiście warto upamiętnić to smutne wydarzenie, może nawet w tym miejscu. Ale dlaczego akurat krzyż?
Jestem katolikiem i patriotą (Jakokoli)
19-07-2010 ( odpowiedz )
Używanie krzyża do rozgrywek politycznych obraża moje uczucia religijne. Jeżeli chcecie walczyć o to, kto jest winien tragedi smoleńskiej to wybierzcie sobie inny symbol.
Obrońmy Krzyż (Łukasz)
18-07-2010 ( odpowiedz )
Polska jest krajem Katolickim, w Polsce żyje więcej Katolików, żyjemy w Demokracji, ja uważam, że większość ludzi chce by Krzyż był właśnie w tym miejscu. Ten krzyż został postawiany do czasu powstania w tym miejscu pomnika. Ludzi którzy przyczynili się do Katastrofy w Smoleńsku chcą przenieść Krzyż ponieważ sumienie ich jest nie czyste, tym bardziej, że pewnym osoba zależało na śmierci Lecha Kaczyńskiego, mieli motyw. Co komuś przeszkadza ten krzyż chyba że ludziom którzy nie wierzą i ich boli , że są ludzie wierzący, z tego co wiem to w każdym miejscu ludziom będzie przeszkadzał krzyż. Czy ktoś z Was , którzy są przeciwko Krzyżowi walczyło o wolność, albo o prawdę, a teraz po Katastrofie w Smoleńsku nie wiemy nic, a śledztwo się ociąga, winni nie chcą się ujawnić. Został wybrany nowy Prezydent , który dużo obiecywał a mało z tego wychodzi, i już można w gazetach wyczytać, że idzie kryzys , że będą duże podwyżki i że krzyż też będzie usunięty, a nawet słysząłem, że emerytur może nie być bo kończą się pieniądze, zadajmy sobie pytanie czy takiego prezydenta chcieliśmy. Sami zobaczcie jak się zachowuje partia która dominuje i obrzuca błotem innych w tym wypadku PIS nie wspomnie o Palikocie, widocznie ludzie lubią kontrowersje. Podziwiam przeszłe czasy gdzie ludzie walczyli z komuną i walczyli o lepsze czasy oraz o wolność a teraz ludzie tylko umieją narzekać, siedzą w domu i mówią jak jest źle a nie chcą nic z tym robić, a teraz nawet Homoseksualizm będzie legalny.
Bez żartów. (Jacek)
17-07-2010 ( odpowiedz )
Żyjemy w wolnym i świeckim kraju. Nie życzę sobie żadnych szopek z użyciem symboli religijnych w przestrzeni publicznej. Wypad z tym krzyżem!
      obrona krzyża ( miki )
22-07-2010 ( odpowiedz )      
W pełni popieram zdanie Jacka ( zacznijmy w końcu przestrzegać zasad Konstytucji RP
           W obronie krzyża (Stan )
11-08-2010 ( odpowiedz )           
To nie jest moja konstytucja
tyle nieniawiści (jana)
16-07-2010 ( odpowiedz )
krzyż nie jest symbolem katastrofy smoleńskiej.proponuję umieścić tablicę w sejmie upamietniającą tragedie. przestańcie w końcu kupczyć uczuciami ludzi wierzących i nie mieszajcie krzyża do brudnej polityki. Co za naród (pozwólcie im rządzić a sami sie załatwią) kto to powiedział?
      Tyle nienawiści - brudna polityka... ( Ami )
16-07-2010 ( odpowiedz )      
http://bezdekretu.blogspot.com/2010/06/pytania-do-kandydata- komorowskiego.html
      sikąd w Pani nienawiść do krzyża i jego obrońców? (do jany)
16-07-2010 ( odpowiedz )      
a może nienawidzi Pani Harcerzy, którzy postawili ten krzyż? A może tysiące ludzi, którzy sie pod tym krzyzem modlili za dusze 96 tragicznie zmarłych?
      Krzyż ( Radek )
17-07-2010 ( odpowiedz )      
ALe w zasadzie ten krzyż stojący pod pałacem ,,technicznie" nikomu nie przeszkadza... A dla wielu jest symbolem martyrologii polskiej, tragicznej śmierci wielu naszych rodaków (choć śmierć Kaczyńskiego i współpasażerów nie wpisuje się w to dosłownie - pozwoliła światu w pewnym sensie poznać prawdę, nagłośniła sprawę na czym Lechowi jako patriocie za życia zależało). Nie wiem w czym problem, by krzyż sobie tam postał - do czasu wybudowania pomnika. Dziś na siłę chce się wykorzenić z ludzi wiarę, do której mają pełne prawo - Kaczyński był cżłowiekiem wierzącym, ludzi wierzących bardzo dotknęła jego śmierć. Rządzące PO ma czym się w Polsce zajmować, krzyżowi niech da spokój.... Gdy stanie pomnik, zapowiedziany już - wtedy niech krzyż przemieszczą np na teren jakiegoś warszawskiego kościoła.
Represje!!! ( Ami )
16-07-2010 ( odpowiedz )
Zablokowano na Naszej Klasie profil Jacek Tadeusz Ciechanowski.Kto może niech zgłosi prasie.Zablokowano go bo występował przeciw Woodstockowi i napisał protest do Komorowskiego w sprawie obrony krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Wyślij protest: biuro@nasza-klasa.pl

1 |  2

Powyższy dokument został napisany i opublikowany przez Jacek Ciechanowski. Petycje.pl i ich administrator, nie maja żadnego wpływu na treść tego dokumentu. Jeśli uważasz, że powyższy dokument narusza zasady regulaminu serwisu, prosimy o powiadomienie regulamin@petycje.pl.