Wizyt: 75,436,314
Podpisów: 2,423,797
Dokument Nr 2695
Warszawa 08.11.2007

STOP zabijaniu zwierząt dla futer - apel Empatii


Podpisy za petycją: 14,076 (10,878)
przeciw: 126 (65)

Do:
Prawodawców, dziennikarzy i hodowców zwierząt zabijanych dla futer

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa

oraz pozostali adresaci


Sprzeciwiam się hodowaniu i zabijaniu zwierząt dla futer, a także promocji futer naturalnych w mediach. Futro, dla
którego w samej tylko Polsce ginie około miliona zwierząt rocznie, uważam za zbędny produkt okupiony cierpieniem
czujących stworzeń. Zgadzając się z tym, że żadne prawo nie powinno zezwalać na wolność bycia okrutnym, popieram
działania zmierzające do wprowadzenia w Polsce zakazu hodowli zwierząt dla futer. Kraj, którego obywatele potrafią
zauważać i ograniczać cierpienie zwierząt, ma szansę być bezpieczniejszy również dla nas samych.

Chcę, aby mój głos przekazany był za pośrednictwem stowarzyszenia Empatia na ręce prawodawców - Prezydenta, Premiera,
odpowiednich Ministrów oraz Posłów i Senatorów, a także partii politycznych, dziennikarzy i hodowców zwierząt zabijanych
dla futer.

Niżej podpisany/a:
Dariusz Gzyra
Stowarzyszenie Empatia - www.empatia.pl
04-737 Warszawa
info@empatia.pl

  Wasze komentarze / opinie ( 967 )

happening ( myspace )
26-11-2009 ( odpowiedz )
25.11.2009 odbył się happening pod sklepem/futra/ A.Jedynaka w Warszawie. W godz.15.00-17.00 można było oglądać doskonale przygotowany program. Wielkie uznanie i gratulacje dla młodzieży , która bezinteresownie dała wielki pokaz.
DZIEŃ BEZ FUTRA????? (Wojciech)
26-11-2009 ( odpowiedz )
Widziałem kiedyś podobny protest, uczestnicy krzyczeli "kto nie skacze jest pedałem"
      zgadza się (Hemingway)
26-11-2009 ( odpowiedz )      
tu krzyczeli trochę inaczej (z naciskiem na trochę), ale ten sam poziom protestu i ludzie też ci sami
Stop! (paula)
26-11-2009 ( odpowiedz )
jestem zdecydowanie przeciwna zabijania zwierzat dla futer!! to jest okrutne i nie ludzkie!!
petycja ( Kamila )
26-11-2009 ( odpowiedz )
Jestem jak najbardziej za! Obrzydliwą krzywdę wyrządzają tym zwierzętom! Tak nie można!
Te zwierzęta są torturowane, obdzierane z futra żywcem (Tatra)
25-11-2009 ( odpowiedz )
Te zwierzęta są torturowane, obdzierane z futra żywcem, traktowane prądem! Futra nie mają nic wspólnego z luksusem! Ten kto nosi futra jest mordercą! nikim więcej!
      tatra - kolejny zaślepiony fanatyk (Wojciech)
26-11-2009 ( odpowiedz )      
Za to ty jesteś zwykłym śmieciem, który niczego ani nikogo nie szanuje.
Futra dla morderców (Anna)
25-11-2009 ( odpowiedz )
Byla bym szczesliwa jakby w polsce byl zakaz importowania zwierzeat na rzez, ja tam niewidze piekna futer na ludziach one sa piekne na zywych zwierzetach...
      na szczęście jesteś w mniejszości (Ration)
26-11-2009 ( odpowiedz )      
To, że nie widzisz piękna naturalnych futer może wynikać z faktu, że wśród ludzi ulegających fascynacją futrami ~98% stanowią mężczyźni. Zdecydowana większość mężczyzn widzi piękno naturalnych futer (sama pewnie zauważyłaś, że przeciwniCY futer do żadkość), więc im pozostaw ocenę.
... (Animals)
25-11-2009 ( odpowiedz )
z takimi to na ukrzyżowanie. albo żeby oni tak cierpieli jak te zwierzątka. nie można na to patrzeć. jakieś bogaci debile wymyślili ze chcą futra ze zwierząt. to jest chore.;/ na śmierć z takimi ludźmi. BRONIĆ ZWIERZĘTA
Kategoryczne nie !!! (Karioka)
25-11-2009 ( odpowiedz )
Kategoryczne Nie!! dla zabijania zwierząt dla futer!!! Kategoryczne Nie!! dla noszących futra !!! -snoby jedne i egzystencjonalne dno!!
Prymitywizm (wrażliwy)
22-11-2009 ( odpowiedz )
Zabijanie zwierząt dla swojej ozdoby jest prymitywną formą wyróżniania się.
! ( Iza )
20-11-2009 ( odpowiedz )
Jestem ZA tym, aby nie zabijac zwierzat dla futer itp. Czesto sie przydze, jak na talerzu mam zwloki jakiegosc kurczaka-ale na razie musze, bo jestem zmuszana...hmm, ciekawe jakby to bylo, gdybym ludzkim dzieciom zabierali matke, albo dziecko matce, obdzierali ze skory, cwiartowali, konserwowali i wystawiali na polkach w sklepach i potem wieksze istoty od ludzi by to kupowali, zjadali, chodzili w futrach/skorach.
Pomysł (dadinka)
13-11-2009 ( odpowiedz )
Pojedźcie kiedyś zobaczyć jak oni produkują te futra. Od zwierzęcia do gotowego produktu. Ciekawe czy po tym co zobaczycie kupicie i ubierzecie kolejne futro?
      odp. (Racjonalista)
16-11-2009 ( odpowiedz )      
Gratuluję naiwności. Myślisz, że gdyby każdy mięsożerca zobaczył film jak zabija się ich "pokarm" to by przeszdł na wegetarianizm? Podobnie nie spodziewaj się tego w sprawie futer, zwłaszcza, że zwierzęta futerkowe i tak mają najlepiej z tych przeznaczonych na potrzeby człowieka i ich ilości w porównaniu do świń czy krów są tak znikome, że nie ma potrzeby rezygnowania z futer.
refleksja ( fox )
10-11-2009 ( odpowiedz )
Szanowni Państwo. Nie wiem czy zwróciliście uwagę ,ale Ci co reprezentują postawę harmonii życia nie obawiają się kontaktów ze sobą - podają swój adres e-mail. Z żalem stwierdzam ,że obrońcy żerowania na innych stworzeniach tego nie robią .... Pozdrawiam. Pozdrawiam i życzę spokojnego Umysłu...wszystkim...a jeśli go nie potrafią mieć ,,,gdy czują ,że coś im w tym przeszkadza...niech rozluźnią ciało....umysł...i wpłynie odpowiednia myśl dlaczego.... Pozdrawiam Fox - lek.med.B.Lisikiewicz
      „Harmonia życia” przeciwników futer (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )      
„Harmonia życia” wg B.Lisikiewicza: cytuję: „wy j***ne k***y SMIERC WAM!!!!!!!!!!!!!”, „MOŻEMY WAS ZACZĄĆ RAZIĆ PRĄDEM RZEBYŚCIE PO KILKU GODZINACH MĘKI UMARLI A PÓŻNIEJ OBEDRZEMY WAS ZE SKÓRY I ZROBIMY SOBIE RĘKAWICZKI!” – setki podobnych przykładów każdy znajdzie przeglądając głosy popierające petycję. Fajna ta wasza harmonia życia. Rozluźnienie ciała i umysłu nie wystarczy, wierz mi.
za (zabca)
08-11-2009 ( odpowiedz )
jestem za :)
hipokryci (Gothe)
04-11-2009 ( odpowiedz )
Dla tych co krytykują futra a nie mają nic przeciwko jedzeniu mięsa - http://www.animalaid.org.uk/h/f/CAMPAIGNS/blog//4//?be_id=211 Po obejrzeniu tego filmu, tylko skończony idiota może się jeszcze czepiać futer
      To obejrzyj to!! ( Gośka/Koszalin )
30-11-2009 ( odpowiedz )      
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp? video=fur_farm&Player=wm&speed=_med
skórzane rekawiczki ( Exorcysta )
24-09-2009 ( odpowiedz )
Skórzane rękawiczki nie są robione ze skóry żywcem zrywanej z norki (tak żywcem gdyż ze skóry zabitej wcześniej norki wypada futro)tylko ze skóry baraniej, cielęcej itd... czyli zwierząt zabijanych na mięso nie obdzieranych żywcem ze skóry . (http://www.youtube.com/watch?v=sAnuWHDdlC8) , (http://www.youtube.com/watch?v=d-kvZq4ARg4&feature=related)
      odp. (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )      
A co jest robione ze „skóry żywcem zrywanej z norki” bo na pewno nie futro;) „gdyż ze skóry zabitej wcześniej norki wypada futro” widzę, że wiedzę na temat hodowli czerpiesz, ze swojej wyobraźni;) z racji wieku masz prawo, ale nie pisz takich rzeczy publicznie, bo jeszcze ktoś w podobnym wieku - również bez wiedzy, pomyśli, że tak jest naprawdę. I nie oglądaj reklam Pety, źle wpływają na nieukształtowane charaktery;)
Ha ha, śmiechu warte. (Aliqa)
08-09-2009 ( odpowiedz )
EJ, ja nie chcę nic mówić, ale wiecie, że taki pasek, czy buty, a nawet rękawiczki też są zrobione ze skóry. Więc możecie być przeciwko futrom, szalikom, czy nawet skarpetek, a i tak dajecie popyt na takie coś. Więc za nim podpiszecie taką petycję, zróbcie selekcję waszych pasków i butów - podejrzewam, że u większości 'wegan' znajdzie się takie coś.
      tez pomysł...o.O ( pitbull )
24-10-2009 ( odpowiedz )      
sądzisz, że jesteś tak genialny, ze tylko Ty na to wpadłeś, że buty i paski są również wyrabiane ze skóry? To muszę Cię rozczarować, bo skoro nigdy nie byłeś wege, nie masz pojęcia o naszej mentalności - prawdziwy wege nie jest w stanie nosić cokolwiek pochodzącego od martwej istoty. To jest uwarunkowane psychiką i podejściem do życia. Tym samym zwraca się większą uwagę na to, co się kupuję, więc chyba byś się ostro zdziwił, bo w szafie wege NIE ma skórzanych gadżetów. wiem sama po sobie.
      Skóra ( fox )
10-11-2009 ( odpowiedz )      
Witaj. Nie ma powodu do "he..he" ponieważ to nie chodzi o dyskusje kto jest bliżej Oświecenia i pełnej Empatii,ale co zrobić by cierpienia było mniej. Nikt Cię nie obrazą i nie wyśmiewa. Jesteś TERAZ jaki jesteś. Pomyśl tylko co byś czuł gdyby ktoś powodował cierpienie bliskiej Ci osobie. Zmieniamy się i zmieniamy nasze życie powoli. Stopniowo. każdy drobny kroczek jest ZWYCIĘSTWEM ponieważ zbliża Cie do celu słusznego. jeżeli MOŻNA nie powodować cierpienia to po co to robić? Kupuję od kilku lat tylko skóry ekologicznej ( tzw "sztucznej" ) Nie jem nic co trzeba zabić żebym miał pożywienia....bo jest bardzo dużo innego. Jestem zdrowy i o wiele lepiej czuję się teraz niż gdy jeszcze jadłem zabite ryby lub zwierzęta. Wiem .Sprawdzałem jaki jest mój stan organizmu. Teraz mówimy o cierpieniu przy hodowli i przy zdzieraniu skóry z żywego czującego stworzenia. Po co ta dyskusja. Przecież oczywiste i dla Ciebie również ,że to nie jest dobre. Pozdrawiam i życzę wczucia się w inne istoty. Fox - lek.med.B.Lisikiewicz
           eko-hipokryci największym zagrożeniem dla naszej planety (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )           
Jak pokazują wypowiedzi przeciwników futer (m.in. te zacytowane przeze mnie wyżej) z empatią to u was krucho. Wiesz jakie zniszczenie środowiska powoduje ta twoja skóra „ekologiczna”??! Wiesz ile zwierząt ginie przez dewastacje środowiska naturalnego? Zasięgnij trochę wiedzy w temacie, zamiast się kompromitować.
                futro (Megi)
02-12-2009               
Do zrobienia naturalnego futra potrzeba chemikaliów tzn. do jego wygarbowania
Też mi coś. ( makaveli )
30-08-2009 ( odpowiedz )
Podpisałem na nie i jestem z siebie dumny. Stop idiotyzmowi w stylu "ZWIERZĘTA TEŻ CZUJĄ" - żyjące zwierzęta nie są obdzierane ze skór, za dużo z tym roboty. Wiem, że macie dobre serduszka, ale mózg też się czasami przydaje. I kupię sobie futro, jeśli mi będzie zimno. A jeśli i tego zabronią, to załatwię sobie licencję łowiecką, nawet na Syberii jeśli będę musiał.
      daj spokój... (Racjonalista)
04-09-2009 ( odpowiedz )      
Nikt Ci tego nie zabroni, co to by musiał być za zwyrodniały kraj? Z tymi ich dobrymi serduszkami to nie wiem... czytałeś komentarze w których przeciwnicy futer chcą zabijać ludzi? (trudno sobie wyobrazić, by ktoś taki był dobry dla zwierzęcia)
      JESTEM PRZECIW OBDZIERANIU ZE SKóRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( DOROTA )
07-09-2009 ( odpowiedz )      
No więc tak, zacznę od tego, że w dawnych czasach ludzie zabijali zwierzęta, ponieważ musieli, nie mieli innego wyjścia prawdopodobnie poruszaliby się nadzy, gdyby nie futra zwierząt, które świetnie odgrywały wówczas swoją rolę. Dzisiaj jest już zupełnie inaczej! Ludzie mogą nosić sztuczne futra również są ładne, tańsze i ciepłe. Nie rozumiem dlaczego w dalszym ciągu wykorzystuje się do tego zwierzęta, bezsens totalny!!!!! Błagam was otwórzcie oczy na piękny świat przyrody, jak mało żyje dziś zwierząt. Człowiek zabija wszystko co piękne.... niepotrzebnie!!! Lew do szczęścia zabije na sawannie jedną antylopę. A człowiek zabiłby 10 STOP MORDOWANIU ZWIERZąT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
           do Doroty (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )           
W dawnych czasach ludzie okrywali się skórami zwierząt które zjedli, dzisiejsze futra nie mają z tym nic wspólnego, więc nie wiem do czego pijesz. Pokaż mi te „ładne” sztuczne futra, czekam. Czy tylko gadasz co ślina na język przyniesie okazując wszem i wobec swoją ignorancję? Nie rozumiesz dlaczego futra naturalne są potrzebne? Dla mężczyzn futro to najseksowniejszy ubiór kobiet (nie dla wszystkich, ale nieobecni racji nie mają). No daj spokój, masz internet, musiałaś dziesiątki/setki razy spotykać się z komentarzami, że nie ma nic bardziej seksownego niż kobieta w futrze z lisów. Żadna tandetna imitacja w najmniejszym stopniu nie dorównuje naturalnemu, twierdząc inaczej wywołujesz uśmiech politowania osób znających się na rzeczy. No to teraz już wiesz.
      człowieku,jesteś żałosny! (woowoowoo)
18-10-2009 ( odpowiedz )      
nie mamy jakiegoś średniowiecza...ciekawe jak ciebie by obdzierano ze skóry ,nawet żywcem. Chętni bym Ci wyje*bała w twoją mord*e za takie teksty .szkoda ,że cie nie znam .Biedny jestesś !
           Do wooowowowo (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )           
No tak, średniowiecza nie mamy. Nie da się podważyć tego faktu. A kto ma wątpliwości niech zajrzy na wikipedię. Tylko czemu tu o tym piszesz? Z lekcji historii powinien cię odpytać ktoś w domu. I przy okazji nauczyć, że nie mówi się do ludzi że byś go „wyje*bała w mord*e” albo obdarła ze skóry. Szkoda, że nie mam telefonu do twoich rodziców. Na etapie twojego wychowania zawiedli, ale są ludzie którzy potrafią to (przynajmniej częściowo) naprawić.
      no wiesz... ( pitbull )
24-10-2009 ( odpowiedz )      
...w skórach chodzili nasi przodkowie...w epoce kamienia. Skoro zatrzymałeś się na tym etapie to swiadczy to tylko o tobie. Gratulujemy Bestio! skoro nie umiesz szanować zwierząt to ludzi tym bardziej....
           do Pauli Sasin z Siedlec (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )           
W epoce kamienia… hmm dziwne, bo futra naturalne zostały spopularyzowane dopiero w XX wieku. Tak jak napisałem Agacie, to samo do ciebie, w jego komentarzu nie ma nic co świadczyłoby że jest „bestią” więc po prostu nazywasz tak każdego kto ma inne zdanie. Pogratulować tylko wychowania. Skoro nie umiesz uszanować ludzi, to zwierząt tym bardziej.
      Szkoda mi Cię. ( Agata )
08-11-2009 ( odpowiedz )      
Jesteś zwykłym idiotą.Nie masz pojęcia o tym co piszesz,a w dodatku pysznisz się swoją głupotą. No nic, kiedyś za to zapłacisz. Nie myśl, że Bóg karze tylko za ludzką krzywdę.
           do Agaty (Racjonalista)
11-11-2009 ( odpowiedz )           
Jeśli twierdzisz, że nie makaveli ma pojęcia o czym pisze, to musisz mu to udowodnić. Nie zauważyłem też, żeby napisał coś co by świadczyło o tym by był idiotą, ale taka już twoja mentalność. Każdego kto ma inne zdanie do piekła wysłać. A kysz moherku!
                errata (Racjonalista)
11-11-2009               
*'Jeśli twierdzisz, że makaveli nie ma pojęcia' powinno być oczywiście
Zmienić prawo (Zwierzak)
23-08-2009 ( odpowiedz )
Prawo powinno zostać zmienione! http://zwierzofotka.pl/petycja
Ciężka sprawa... (Rose)
01-08-2009 ( odpowiedz )
Skóry to produkt uboczny przy zabijaniu zwierząt na mięso, a to już zupełnie inna rzecz. Głupotą jest mówienie "zwierzęta były zabijane dla futer od wieków" bo to nieprawda. Jak można porównać człowieka, który zabija, aby przeżyć, aby było mu ciepło (nie licząc niegdyś bogatszych ludzi), do kogoś, kto nosi futro tylko i wyłącznie dla ozdoby? Nie wyobrażam sobie, aby np. sto lat temu w ten sam okrutny sposób mordowano zwierzęta co dzisiaj, jednak człowiek dla pieniędzy jest w stanie zrobić dosłownie wszystko, tego się nie przetłumaczy. A wrzeszczenie i przeklinanie to już z całą pewnością nic tu nie da...
lol (nowy)
29-07-2009 ( odpowiedz )
Jaki bylby swiat bez zwierzat ? przeciez tych zwierzat by nie bylo gdyby nie ci hodowcy.
      . (Androniusz)
29-07-2009 ( odpowiedz )      
uważaj bo za chwilę 13-letnie mohery się na Ciebie rzucą z okrzykami "jak możesz" lub "a jakby to ciebie zabili do skóry!" lub innymi równie głębokimi i przemyślanymi;)
           ;P (Rose)
01-08-2009 ( odpowiedz )           
I tak powstaje prawdziwie dorosła dyskusja...
                . (Androniusz)
01-08-2009               
ty z pewnością byś wolała kolejne 50 bezsensownych komentarzy "popieram" lub "jak tak można"
           ... (Rose)
01-08-2009 ( odpowiedz )           
spójrz na mój komentarz na samej górze - zawsze tak łatwo oceniasz ludzi?
                . (Androniusz)
01-08-2009               
I kto to mówi?! Czytałaś komentarze wcześniejszych przeciwników futer. Przeciwnik futer zarzuca innym, że łatwo oceniają ludzi, śmiech na sali.
           ... (Rose)
01-08-2009 ( odpowiedz )           
owszem, czytałam inne komentarze, a twój osobiście poparłam, ale z niewiadomego powodu ty nagle zaatakowałeś mnie, mówiąc, że wolałabym takie, a nie inne... coś mi się zdaje, że źle zrozumiałeś moje "szybkie ocenianie ludzi"... nie chodziło mi o "innych ludzi", tylko o mnie.
                . (Androniusz)
02-08-2009               
a mi chodziło, że śmiesznie brzmi "zawsze tak łatwo oceniasz ludzi?" z 'ust' przeciwnika futer, skoro właśnie przeciwnicy futer oceniają i obrażają innych bez skinienia palcem.
                ... (Rose)
02-08-2009               
informuję Cię w takim razie, że ja się do takich osób nie zaliczam, wolę podyskutować w ludzki sposób na różne tematy, bez darcia się i machania łapami ;] mnie zbyt często ludzie oceniają, nawet jeśli mnie nie znają, więc ja tak nie robię ;P
                . (Androniusz)
02-08-2009               
nie chodziło o ciebie, ale zaliczasz się do przeciwników futer, a ci postępują właśnie w taki sposób.
           ... (Rose)
02-08-2009 ( odpowiedz )           
większość może i tak postępuje, ale są jeszcze na tym świecie normalni ludzie ^^
      futra ( flowerola )
01-10-2009 ( odpowiedz )      
i pewnie byloby im lepiej, gina porazone pradem, gdzie jeden koniec wkalada sie do pyszczka, a drugi do odbytu!!! to jest okrucienstwo a nie walka o przetrwanie czy koleje ewloucji!
pomyslcie (komentator)
29-07-2009 ( odpowiedz )
A czy nosicie buty, torebki, portfele, kurtki lub czy moze macie w domu meble obite skórą ? Jak tak to jesteście za hodowaniem zwierząt dla futer. Gdyż "biedny" cielaczek który ginie dla waszych butów to to samo co lis dla futra. Więc zastanówcie się. Jak jesteście przeciw futrom to nie noście też skórzanych butów tylko adidasy.
      . ( pitbull )
24-10-2009 ( odpowiedz )      
tylko, że "adidasy" robi się również ze skai - sztucznej skóry. upss... przeoczyłeś to xD
to sa zwierzeta...... (fretka)
22-07-2009 ( odpowiedz )
ludzie to są zwierzęta ale tak samo odczuwaja ból i cierpienie jak ludzie. wyobrazcie sobie ze to was obdzieraja ze skóry i to na zywo napewno by nie było fajnie.wescie sie nie ktozi zastanowcie.!
Wy prości ludzie!!!!!!!!1 ( WALCZMY!!! )
10-07-2009 ( odpowiedz )
Zostawić te zwierzęta!!!!!! co one wam zrobiły!!!!!!!! z siebie zedrzyjcie skórę to zobaczycie jak miło!!! jesteście w tej samej szufladce co pedofile,gwałciciele i ZABÓJCY !!!!!!!!!!
      jest nadzieja (elko)
17-07-2009 ( odpowiedz )      
ludzie którzy tu wchodzicie czyli ja i pozostali jestesmy nadzieją ze zwierzeta nie beda torturowane i zabijane wyobrazcie sobie jaki bedzie swiat bez zwierzat...
Ludzie najgorszym gatunkiem ludzkim! (popieram)
29-06-2009 ( odpowiedz )
Zeby kazdy kto obdarł zwierze ze skóry zostal sam obdarty!!! Zgincie plugawe stworzenia, ktore uwazaja sie za istoty najwyzsze!!! NIENAWIDZE LUDZI! Za to co robimy, to my powinnismy wymierac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Pomyśl... (Rose)
01-08-2009 ( odpowiedz )      
Ludzie najgorszym gatunkiem ludzkim? Hmm... ;P
futro (ixi)
26-06-2009 ( odpowiedz )
NA pięknych kobietach futro jest piękne :) Bestialskie zabijanie, to tego nie popieram ale jestem za tym żeby (zaznaczam) młode kobiety nosiły futra, a nie stare babcie :]
      :) (Jakub)
26-06-2009 ( odpowiedz )      
Przecież futra to ubiór dla młodych, pięknych dziewczyn, niby kto inny miałby je nosić;))
... ( Irith )
26-06-2009 ( odpowiedz )
"Kolejny idiotyzm... TE FOKI NIE MAJĄ DYLEMATÓW EGZYSTENCJALNYCH, TO TYLKO ZWIERZĘTA! Ludzie za to głodują i marzną. Może o NICH pomyślicie?" I to jest właśnie przykład idioty! Gdzie w tych czasach ludzie głodują i marzną?! Jest tyle materiałów na ubrania - len, bawełna, owcza wełna. Głupie babsztyle, chcą wyglądać modniej. Zapatrzone w siebie egoistki. Co do sprawy głodu. Proszę mi nie wmawiać że bez mięsa żyć nie można. Nie jem mięsa, a żyję i trzymam się bardzo dobrze ;).
petycja ( daria )
25-06-2009 ( odpowiedz )
popieram! nienawidze tych ludzi, z resztą to nie są ludzie.. to są bestie.
NIE!!! ( Lucy )
24-06-2009 ( odpowiedz )
z ludzi zedrzeć tak skórę to może by się opamiętali. chodzą po tym swiecie takie katy, co uważają że zwierzę to pluszowa zabawka i można sobie z niego futeko zdzierają. obojętność ludzka nie ma granic! to co się dzieję , jest straszne. śmierć spotyka niewinne istoty, które chcą żyć tak samo jak ludzie... :(
popieram (cas321lalala)
23-06-2009 ( odpowiedz )
popieram
... (Ramzy)
23-06-2009 ( odpowiedz )
Popieram
... (Ramzy)
23-06-2009 ( odpowiedz )
Popieram
Poparcie ( KarolinaRossa )
20-06-2009 ( odpowiedz )
Popieram :) mam nadzieję, ze się uda uratować te biedne stworzenia :*
Zakaz ( lukaszlife )
13-06-2009 ( odpowiedz )
Podpisuję się pod powyższym tekstem ; ) Pozdrawiam ewele xD
popoieram ( rebelian8 )
12-06-2009 ( odpowiedz )
takich ludzi powinno sie na stryczek albo tez dla skor traktowac... w zasadzie to dlaczego nie nosza np butow z czlowieka :/
Jak tak można...??!! ( 19xpatix93 )
12-06-2009 ( odpowiedz )
Popieram! w 10000000000000000000000...%%%%%%%%%%
... ( Karo!:* )
09-06-2009 ( odpowiedz )
Ludzie! Jak tak można! Popieram!!!!
popieram (dora1221)
01-06-2009 ( odpowiedz )
popieram
To okropne (dorka)
31-05-2009 ( odpowiedz )
To taj jak by ktoś z was robił futra. Przecież zwierzęta też czuja więc czemu mają umierać w taki okropny sposób. Przecież one cierpią. To, że nie mówią nie znaczy, że mają być traktowane w tak okropny sposób. A jak ty byś się czuł jak ktoś z twojego przyjaciela zrobił futro? Okropnie. A jak czuje się matka takiego zwierzęcia? Okropnie.
futra stop ( Devil75 )
25-05-2009 ( odpowiedz )
jestem za ta akcja nie powinno byc futer a ci kto to nosza to najwieksze skuuuurwyyyysyny
... ( michaelo )
24-05-2009 ( odpowiedz )
to okrutne! popieram akcję by zabronić tego typu rzeczy. ubierajmy się w ubrania, których wyprodukowanie nie powoduje śmierci i cierpienia innych stworzeń.

 1 |  2 |  3 | 4 |  5 |  6 |  7 |  8 |  9 |  10 | ... Next >


Powyższy dokument został napisany i opublikowany przez Dariusz Gzyra, Stowarzyszenie Empatia - www.empatia.pl. Petycje.pl i ich administrator, nie maja żadnego wpływu na treść tego dokumentu. Jeśli uważasz, że powyższy dokument narusza zasady regulaminu serwisu, prosimy o powiadomienie regulamin@petycje.pl.

Login autora

Szukaj

Petycje.pl - logo © 2004 - 2018 Petycje.pl