28-08-2014
Podpisy
  Za petycją:     1,558 (1,146)
  Przeciw:      13  (6)
Wizyt: 41,108,591
Podpisów: 1,987,047
Dokument >> Petycja
     Dokument Nr 5314 Petycja w sprawie Studenckiego Centrum Kultury Kontrasty Szczecin  29-04-2010   

Do:
Prezydent Miasta Szczecin

Piotr Krzystek
Plac Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
4225332
prezydent@um.szczecin.pl


O Ś W I A D C Z E N I E

Mówią: „winny się tłumaczy”… Tak jestem winny, że nie potrafiłem zapewnić Studenckiemu Centrum Kultury Kontrasty
płynności finansowej. Prowadząc działalność kulturalną dla studentów i mieszkańców Szczecina za własne pieniądze,
miałem na uwadze przede wszystkim działalność kulturalną. Tymczasem organizacja, która w statucie ma taką działalność
wypowiedziała mi umowę.
Nigdy nie uważałem siebie za biznesmena, a wszystko to co robiłem, czyniłem z czystego, szczerego przekonania, że jest
to kontynuacja tradycji tego miejsca.
Szczecin jest miastem, gdzie o ciągłość, systematyczność w działaniach dla społeczeństwa jest bardzo trudno. Jednym z
nielicznych przejawów kultywowania tradycji, była moja praca. W dniu dzisiejszym klub obchodzi 49 urodziny, prowadzony
przez animatora kultury, który w tym roku obchodzi 20 lat pracy dla klubu, 25 lat dla kultury studenckiej i 30 lat
działa w kulturze.
Tymczasem w niektórych mediach, na forach internetowych dyskredytuje się mój wkład w kulturę Szczecina, nazywając na
skróty dłużnikiem ZSP. Niektórzy piszą, że walczę o Kontrasty, bo jest to mój ogromny interes. Patrząc na liczbę lat
jaką tu spędziłem? Jaki ze mnie biznesmen, który przez 20 lat nie dorobił się żadnego majątku? Żyłem z dnia na dzień, w
dobrej wierze tworzyłem program kulturalny i zdobywałem doświadczenie oraz zaufanie artystów i publiczności. Wspierała
mnie przy tym moja wspaniała rodzina, często pytając jak długo jeszcze będę żyjąc w niepewności walczył o kulturę studencką.
Do Kontrastów ściągnięto mnie w 1990 roku jako fachowca od kultury studenckiej, po 5 latach pracy w klubie Pinokio,
kilku latach pracy w Akademickim Radio Pomorze i wielu latach działalności na scenie. Nie wziąłem się z przypadku, nie
wygrałem przetargu… Po dwóch latach pracy na etacie w ZSP, jako kierownik klubu, zaproponowano mi działalność
gospodarczą, bo tylko taka pozwoliła na ściąganie funduszy na program artystyczny, gdyż po roku 1989 ZSP odsunięto od
dotacji ministerialnych. Przez pierwsze 10 lat wszystko funkcjonowało bez zarzutu. Na przełomie wieków XX i XXI
wyremontowałem za własne pieniądze pomieszczenia klubowe, również inne narzucone mi w umowach: jak korytarze z tyłu
budynku, postawiłem na nowo schody do budynku, których nie powinienem robić. Nie dostałem żadnych zwrotów poniesionych
kosztów. Po roku 2001 co jakiś czas pojawiały się problemy z płynnością finansową. Konkurencja wielu lokali skierowanych
biznesowo do studentów, sprowokowała mnie do zmian programu i form działania. Ograniczyłem działalność rozrywkową, a
mocno rozwinąłem kulturalną. Rocznie odbywało się tu 80-90 koncertów, na których występowało kilkuset wykonawców. Żaden
dom kultury w mieście nie był tak otwarty na muzyków i współpracę, mimo, że nie dostawałem żadnych dotacji. Artyści nie
chcieli występować gdzie indziej, bo tam żądano od nich wysokich opłat za wynajęcie sali i sprzętu. U mnie mieli to za
darmo.
Taka działalność nie może przynosić dużych zysków, gdyż produkcja koncertów jest bardzo kosztowna. Wiele razy próbowałem
rozmawiać z Miastem na temat pomocy, kilka lat temu rozpocząłem rozmowy z Uniwersytetem Szczecińskim. Niestety wszyscy
traktowali mnie jako biznesmena. Dlaczego nikt z nich nie potrafił dostrzec pozytywów moich działań i nie wyszedł
naprzeciw potrzebom społeczeństwa (młodzież, studenci, artyści). Kontrasty są w tym mieście jedynym miejscem, gdzie
schronienie znalazło wielu artystów, młodych ale też dzisiejszych gwiazd, jak: Kasia Nosowska z Hey, Piotrek Banach z
Indios Bravos czy Ryszard Leoszewski ze Sklepem z Ptasimi Piórami. Ponad 20 zespołów ćwiczy w tym miejscu, jest studio
nagrań, firma naprawiająca muzykom sprzęt. Budynek jest najlepszym miejscem na tego typu działalność. Jest też świetnym
miejscem w dobrej lokalizacji, wspaniałym kąskiem dla kogoś kto miał już dawno chrapkę na ten budynek.
Jestem za biedny by z tym walczyć, ale za bogaty doświadczeniem, ciężką pracą, wyrzeczeniami, aby ktoś mógł pomiatać
moim nazwiskiem dla „wyższych celów”.
Sądzę, że całą swoją dotychczasową działalnością dałem dobry dowód tego, iż moją misją jest wyłącznie kultura.

Zadaję pytania:
Jakie to „wyższe cele” nie pozwalały osobom decydującym o kulturze miasta na blokowanie pomocy dla Studenckiego Centrum
Kultury Kontrasty od kilku lat, a zwłaszcza w ostatnim tak trudnym okresie?
Kto powinien odpowiedzieć za ten stan rzeczy, że budynek nadaje się do remontu, że nikt nie kontrolował użytkownika, że
nikt nie wspierał mojej ciężkiej pracy dla kultury Szczecina a zwłaszcza młodego pokolenia, pracy w jedynym dla wielu
osób, miejscu alternatywnym na mapie kulturalnej miasta?
Czy osoby piastujące funkcje odpowiedzialne za kulturę mają rozeznanie w tym co dzieje się w kulturze o wszelakich
obliczach i czy na pewno działają dla wszystkich mieszkańców?
Czy jest już za późno na odwrócenie tego rozwoju wydarzeń, jakie podjęło ZSP, niszcząc najstarsze z olbrzymią tradycją
miejsce troszkę innej kultury, niż prezentują domy kultury czy inne kluby w mieście?
Czy walką jaką wspólnie podjęliśmy (byłem w inicjatywie obywatelskiej) o uzyskanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury
ma odbyć się bez mojego wkładu i tak ważnej placówki kulturalnej jaką było SCK Kontrasty?


Jesteśmy za tym, aby pozwolono działać dalej Waldemarowi Kulpie prowadząc Studenckie Centrum Kultury Kontrasty oraz aby
udzielić mu wsparcia umożliwiającego kontynuowanie działalności kulturalnej na rzecz studentów i mieszkańców miasta
Szczecin.


Kontrasty są jedynym miejscem w Szczecinie, gdzie na scenie pokazywać się mogą zespoły startujące w wyścigu po sławę,
zespoły z niszowych gatunków muzycznych. Wystarczy wejść w galerię zdjęć na ich stronach internetowych, na profilach
myspace, facebook czy Naszej Klasie i zobaczyć w jakich miejscach koncertowych mają najwięcej fotek lub gdzie grali
pierwsze koncerty.
Tu odbywają się też koncerty znanych artystów. Grali tu m.in.: Indios Bravos, Farben Lehre, Reni Jusis, Blenders, Mech,
Pati Yang, Lech Janerka, Turbo, Jose Torres y Salsa Tropical, Closterkeller, Ocean, Mariusz Lubomski itd.
Występowali artyści kabaretowi: Grzegorz Halama, Kabaret Potem, Emilian Kamiński, a w latach 60-tych sporadycznie
odbywały się nawet próby kabaretu Elita.
Tylko w roku 2009 w Kontrastach odbyło się ponad 90 koncertów, na których wystąpiło ponad 300 zespołów i różnych
wykonawców z kraju i całego świata. Te koncerty obejrzało kilkanaście tysięcy widzów.
W chwili obecnej w klubie organizuje się więcej koncertów w miesiącu niż innego typu imprez. Zespoły i agencje
koncertowe zabiegają o terminy z dużym wyprzedzeniem. Jest tu dobry klimat i otwartość. Dlatego też w ich opinii
zastępujemy im domy kultury i inne przybytki do tego stworzone.
Kto straciłby na zamknięciu klubu?
Po pierwsze ponad 20 zespołów, ponad setka artystów, a wśród nich Piotr Banach, Ryszard Leoszewski (ambasador
Szczecina), Lech Grochala i wielu innych…
Po drugie wszyscy artyści, którzy na naszej scenie występują, a w żadnym innym miejscu w Szczecinie nikt im takiej
możliwości nie stwarza.
Po trzecie ta publiczność, która dzięki Kontrastom może uczestniczyć w wydarzeniach, które powstają tylko tutaj, ale
mimo tego, że są niszowe i tak przyciągają duże rzesze entuzjastów.
Po czwarte sam Waldemar Kulpa, który poświęcił połowę swojego życia, aby takie miejsce niepowtarzalne mogło przetrwać
bez wsparcia z zewnątrz i wielu przeciwności losu.
Powstała silna marka Waldemar Kulpa i Studenckie Centrum Kultury Kontrasty, marka rozpoznawalna w całej Polsce, ale
również od jakiegoś czasu w Europie i na całym świecie.

Niżej podpisany/a:
Waldemar Kulpa
Studenckie Centrum Kultury Kontrasty
70-392 Szczecin
waldek@kontrasty.szczecin.pl

  Wasze komentarze / opinie ( 51 )  

temat powraca (derek)
25-05-2011 ( odpowiedz )
czy w tym smutnym miescie nikomu nie zalezy na tym miejscu poza panem waldkiem? co z władzami ponoc tez same, co w ubiegłym roku, więc o co chodzi?
cd2 (kasik)
02-04-2011 ( odpowiedz )
niech sobie spokojnie kiebze nabijają te kilka osób jak tylko szansę będę miała to stąd wyjadę bo tu się normalnie mieszkać nie da i rozwijać też. szkoda mi tych normalnych którzy muszą się tu męczyć
cd2 (kasik)
02-04-2011 ( odpowiedz )
niech sobie spokojnie kiebze nabijają te kilka osób jak tylko szansę będę miała to stąd wyjadę bo tu się normalnie mieszkać nie da i rozwijać też. szkoda mi tych normalnych którzy muszą się tu męczyć
cd ( kasik )
02-04-2011 ( odpowiedz )
bo jestem tylko zwykłym obywatem oczekującym normalności i dozy kultury który ma gdzie pójść już teraz z dziećmi czy sam ale niestety my tu stawiamy na market biuro i na biznes kilku osób niż ogółu
Najlepiej dla normalnych niech się wyprowadzą ( kasik )
02-04-2011 ( odpowiedz )
Najlepiej by było wyprowadzić się z tego pięknego miasta od tych niepięknie zajmujących się ludzi. Taki potencjał ma niestety niewiele miast ale szczecińscy polityce radni i nie wiem kto jeszcze bo
Non ( Queen of Disco )
01-06-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty to miejsce zacofania intelektualnego młodzieży, jak i również dorosłych. Fatalne miejsce, gdzie członkowie najróżnieszych subkultur mogą sie jedynie odmóżdżyć. Większość zespołów, które dają tam koncerty hańbią dobre imię rocka, robiąc z niego muzykę bez refleksji tworzoną najczęściej przez grafomanów. Pozatym, każdy dzieciak może tam kupić alkohol. Co za tym idzie słaba ochrona i obsługa. Miejsce bez klimatu. Nijakie. Nudne.
Chryste ( Szyderca )
30-05-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty to jedno z wazniejszych miejsc w Sz-nie, moim skromnym zdaniem ma duzy wplyw na rozwoj kultury jak i utrzymanie tej, ktora juz jest, na ktora pracuje sie od parunastu, parudziesieciu lat. Za przeproszeniem, po kiego kija nam kolejny moloch zakupowy? Po co? Brak takich w Szczecinie? Nie wydaje mi sie- jest ich wrecz za duzo. A takich miejsc jak Kontrasty jest baaardzo malo. No dobra, Slowianin, Hormon, XIII Muz. Ale Kontrasty sa jedne jedyne niepowtarzalne!!! To jest patologia, ze wladze likwiduja miejsca "wylegu" kultury, bo im nie pasuje takie czy inne towarzystwo i klimat i beda z tym walczyc bo tak im sie chce. A moze z rowna zawzietoscia walczyc z innymi problemami? Obecnie jestem poza krajem, ale Kontastom zawdzieczam wiele pieknych chwil, wspanialych ludzi. Zarowno ja jak i moja rodzina tutaj, w Belgii, mowimy NIE!
Chcesz dostać prezent? (werty)
27-05-2010 ( odpowiedz )
Chcesz dostac prezent? Nie czekaj az ktos ci go kupi. Sam sobie go spraw. Wystarczy sie zarejestrowac w serwisie Odlotek i wymieniac pkt na nagrody. Odlotek to darmowy serwis, w którym mozesz zbierac punkty i zdobywac atrakcyjne nagrody. Darmowy, bo za nic nie musisz placic. Wystarczy, ze utworzysz konto i bedziesz regularnie odwiedzac nasza strone, a punkty potrzebne do zdobycia nagród same beda przybywaly na Twoim koncie. Ten portal rozdal juz ponad 1000 Sprawdz Sam i TY bo to jest cos dla ciebie. Nic na tym nie stracisz tylko mozesz zyskac. http://skocz.pl/Odlotek
      Chcesz dostać mózg? Sam sobie go spraw. (bfa)
28-05-2010 ( odpowiedz )      
Werty, abstrac***esz od układu odniesienia...
Czy??? (Widzący realnie)
21-05-2010 ( odpowiedz )
Czy ktoś będzie się cieszył z upadku KoNtRaStÓw? ano Tak..... Free Blues Club i Malcherek, Alter Ego ...będą zacierali Ręce bo wzrośnie sprzedaż bilecików, napoi a może już wprowadzą nawet Płatną ToAlete, a co ?grosik do groskika.... a będą mogli już Dyktować warunki, że nie pokuszę się o powiedzenie że coś w tym kierunku działali żeby Kątrasty upadły i nie powiem tego bo już to by był poważny zarzut...ale co tam i tak co ma być to będzie.... Jak coś jest Ustalone przez Ekipę to będzie drążone do Kuńca. ....ale z tymi Ochroniarzami to prawda....Bydło oni są i traktowali podobnie klijentów Kontrastów
opinia ( Wojciech Wajs )
20-05-2010 ( odpowiedz )
w kontrastach miałem okazję występować 3 razy, w kontrastach byłem wielokroć na koncertach, w kontrastach spędziłem wiele pięknych chwil, w kontrastach poznałem przyjaciół, w kontrastach zostawiłem wspomnienia i serce. Szczecin bez kontrastów, nie będzie tym samym. Stawia się nowe centrum handlowe przy placu żołnierza, (500 metrów dalej) stawia się nowe centrum handlowe przy bramie portowej. Stawia się nam nowe miejsca do zrobienia zakupów, nie pomagając utrzymać się miejscom dzięki którym wzbogacamy się kulturalnie, które tworzą historię naszego miast i naszego życia. Kontrasty są czymś co było jest i będzie, i nie może zniknąć.
potwierdzenie (nina)
13-05-2010 ( odpowiedz )
ludzie potwierdzajcie swoje podpisy inaczej cala petycja nie badzie miala sensu!! ja rowniez uwazam ze zmiany sa potrzebne ale klub musi zostac!! w szczecinie jest bardzo malo miejsc na organizowanie chociazby koncertow a kapel jest naprawde duzo! gdzie indziej maja sie pokazac? zostaje slowianin (gdzie za swoj wystep najpierw trzeba wplacic odpowiednia kaucje) freeblues (ktory jest maly) i moze(!) heya... klub jest rowniez miejscem gdzie znajduja sie salki prob duzej liczby kapel! zgadzam sie ze przychodzi tam duzo dzieciakow ale one tez chca posluchac czegos, przyjsc sie bawic na koncercie. jak mozna im tego zabronic? jestem stanowczo przeciwna zamykaniu kontrastow. owszem budynek nie jest w najlepszym stanie ale w srodku nie jest zle, jest zrobiony (nie kapie na glowe podczas deszczu;) ) pozdrawiam wszystkich ktorzy popieraja, a przeciwnikow prosze o zaznajomienie sie z historia tego klubu/budynku i zastanowienie sie nad tym wszystkim. Bo kazdy potrafi mowic piekne slowa "mlodziez powinna sie rozwijac", "jesli ktos ma talent powinien go szlifowac", a pozniej sie ludzie dziwia dlaczego jakis zespol/osoba nie wibila sie "przeciez byli/la takka utalentowana. a nie wibila sie bo przez takich ludzi jak wy(przeciwnicy nie majacy o niczym pojecia) zamykano kluby i miejsca gdzie mogli sie pokazac...
Hmm (takijeden)
13-05-2010 ( odpowiedz )
Ja rowniez popieram P. Waldka, ale Kontrasty jako klub stracily mocno na jakosci, dodam tylko 2 aspekty, ktore mnie najbardziej poruszaja: - urodziny itp. -czy ktos wyprawial w kontach urodziny, uzgodnil, ze impreza bedzie do 4 nad ranem, a byla np. do 1-2, bo, jak stwierdzila ochrona: "malo ludzi zostalo i nie ma sensu"? Mimo, ze nie wyprawialem urodzin w tym klubie, bylem na tychze imprezach wielokrotnie i wiem, ze to nie jest pojedynczy wybryk. - ochrona. Podtrzymuje prawie szystko, co zostalo powiedziane przez innych + raz bylem swiadkiem po urodzinach, jak ochroniarz jeden nie wytrzymal, najpierw popedzal wszystkich, ze koniec imprezy, wszystkich wygonili do szatni, gdzie szatniarza nie bylo. Atmosfera byla napieta, bo impreza miala trwac dluzej, ale "bylo za malo juz ludzi zostalo' (ok.20 osob), ludzie byli zdenerwowani, jeden zaczal klac na to, ze kaza isc, a szatniarza nie ma. Ochroniarz powiedzial mu, ze zaraz mu 'w y j e b * *' po czym glosno stwierdzil: 'dobra k u r * *, wszyscy w y p i e r d a * * c'. Znajoma plakala po tym i mowila, ze to najgorsze urodziny, jakie mogladd miec. Mimo wszystko zycze P. Waldkowi tego, by klub przetrwal (bo kontrasty to przeciez i masa wielkich pozytywow), ale niech caly ten zamet wokol sytuacji kontrastow odniesie pozytywny skutek - P. Waldek musi wyciagnac z tego wnioski. Nie da sie niestety prowadzic klubu jako pasjonat, klub to przede wszystkim biznes. A w biznesie niedopuszczalne jest takie podejscie do klienta.
Pan Waldek - TAK, pesonel - NIE (geri)
11-05-2010 ( odpowiedz )
Pan Waldek jest super. Faktycznie wiele razy mozna bylo liczyc na jego bezinteresowna pomoc . U niego znajdowaly miejsce na darmowe spotkania dzieci z rodzin nizej uposazonych . Inni pytali : ile mozemy zaplacic a on pytal : ile dzieci przyjdzie . To naprawde czlowiek z pasja. POPIERAM PANA WALDKA.. To byla jedna strona medalu, a druga juz z innej strony, jako uczestnika spotkan klubowych. Pan Waldek TAK, ale personel NIE - zwlaszcza zachowania ochroniarzy sa zupelnie ponizej jakiegokolwiek poziomu !! Panie Waldku prosze wymienic personel i i wtedy napewno to bedzie najfajniejszy klub w miescie .
zmaykamy ( zamyka ccz )
11-05-2010 ( odpowiedz )
brawo jestem za zamknieciem kontrastow
      ll (osz ty)
20-05-2010 ( odpowiedz )      
bez uzasadnienia, bez sensu,
dokładnie, Alexis... (bfa)
11-05-2010 ( odpowiedz )
...najpierw należy zlikwidować ochroniarską mafię. To dzicz! Banda, nie mająca nic wspólnego z ochroną bawiących się ludzi. Mam prawie 40 lat i widziałem wiele przykładów chamskiej, nieuzasadnionej przemocy z ich strony. Mówimy o pieniądzach? A dlaczego te goryle, na oczach Kulpy, garściami czerpali banknoty z barowej kasy? Od dawna miałem smutne wrażenie, że Waldi jest li tylko listkiem figowym, więźniem własnych pracowników.
      ochroniarze a kasa ( były barman )
12-05-2010 ( odpowiedz )      
Byłem kiedyś barmanem w Kontrastach. Tak się składa, że ochroniarze biorą kasę tylko wtedy, kiedy po prostu biorą wypłatę albo zaliczkę. Faktycznie, całymi garściami... Jak brali na przykład 200 zł w dwudziestozłotówkach :/ Albo 50 zł w dziesięciozłotówkach. Nie wie pan o co chodzi, to niech się pan nie wypowiada.
           cd (bfa)
17-05-2010 ( odpowiedz )           
Fajnie, chciałbym tak pobierać wypłatę czy zaliczkę. Bez nadzoru i umiaru, łapą w kasę i w kieszeń. Tak to wyglądało, może to normalna praktyka w pubach (?) Oczywiście nie wykluczam że źle interpretuję fakty, ale nie przekonałeś mnie. Poza tym mój główny zarzut to chamskie podejście do klientów lokalu, mniejsza o to czy szarpali wypłatę czy bonusy.
Haha. ( Alexis )
11-05-2010 ( odpowiedz )
Nie podważam tego co zostało napisane o kontrastach. Jestem całkowicie za tym, aby Kontrasty pozostały. Ale! Uważam, że 3/4 osób tam pracujących jest aspołecznie nastawiona do ludzi, którzy nie są ich znajomymi. Chamskie traktowanie (wiem o czym mówię, może i nie jestem studentem, w ty roku matura, ale i nie jestem 13 latkiem, który wysyła starszych kolegów po piwo, nawala się i rzyga w kiblu.) jest nie do zniesienia. Wielokrotnie mając do wyboru, koncert w kontrastach zespołu, którego słuchałem wielokrotnie, np. w Słowianinie nie był tak pociągający jak wyjście do pubu na browar. Oczywiście Konty były miejscem gdzie przypadkowo można było spotkać ludzi, których nie widziało sie wieku, ale jak na wejściu patrzyłem na twarz obsługi(zwłaszcza ochrony), to za przeproszeniem miałem zamiar pobiec do toalety i puścić pawia.
Kontrasty 3xTAK! ( Pablo www.allside.pl )
09-05-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty to niewątpliwie jedno z nielicznych miejsc w Szczecinie, o które warto zadbać w pierwszej kolejności! Stanowią one ostoję kulturalną naszego miasta i dają duże możliwości artystom zarówno tym startującym na scenie, jak również profesjonalistom różnych nurtów nie tylko z dziedziny muzyki, ale i teatru, sztuki, itp. Świetne miejsce, świetna lokalizacja, świetne możliwości, a całość pod banderą Waldka Kulpy - przyjaciela artystów, człowieka z zasadami, pasją, doświadczeniem i wielką energią do działania. Jednak odmóżdżone "władze" poruszające się w estetyce chamskiego festynu w stylu "Hity radia ESKA" czy dres party większości szczecińskich dyskowni, nie zdają sobie najwyraźniej sprawy, że istnieje coś takiego jak kultura studencka. Poważnym minusem klubu, i w zasadzie jedynym, jest konieczność kończenia koncertów o godzinie 22.00 ze względu na "ciszę nocną" gdzie wiadomo, że przeciętny koncert zaczyna się nie wcześniej jak właśnie o 22.00. Uciążliwość tę z pełnym powodzeniem można wyeliminować stosując specjalistyczne wytłumienie akustyki (rozwiązania takie z powodzeniem stosuje się w wielu klubach w Polsce i za granicą), ale to nie jest tanie i bez odpowiednich nakładów finansowych jest niemożliwe. Miasto Szczecin ubiegające się o tytuł europejskiej stolicy kultury nie może pominąć Kontrastów i pozostawić bez echa wielkiego wkładu Waldemara Kulpy w rozwój szczecińskiej sceny kulturalnej !!!
taa.. ( emenemsy )
09-05-2010 ( odpowiedz )
Niektórzy muszą powiedzieć "Mea Kulpa", odejść i schować się w Szuwarach...
      Niektórzy muszą powiedzieć "Mea Kulpa", odejść i schować si (myha)
13-05-2010 ( odpowiedz )      
"Niektórzy muszą powiedzieć "Mea Kulpa", odejść i schować się w Szuwarach..." BUHAHAHAHAHAHAHA!!!! Dobre. Na MAXA, hehehehe....
Nocne sklepy z mlekiem (RoIsaH)
08-05-2010 ( odpowiedz )
"Grzegorz Kłoczko-Szczecin-Krótko! Nie wyobrażam sobie Szczecina bez "Kontrastów"." TO JEST WŁAŚNIE SZTANDAROWY PRZYKŁAD NA TOTALNY BRAK WYOBRAŹNI... a tak poważnie, Kontrasty już od dłuższego czasu nie mają nic do zaoferowania, prócz nachlanych gówniar do przelecenia. Pisząc od dłuższego czasu, mam tu na myśli ponad pół dekady. Ten lokal, ujmując to kolokwialnie, po prostu śmierdzi...
Polityka (xcc)
07-05-2010 ( odpowiedz )
Tu już nie chodzi o pieniądze... Tu o wukurzenie p. Kulpy i przekazanie klubu komuś innemu. Czysta polityka
lub... (Michał Kowalski)
06-05-2010 ( odpowiedz )
...39 PLN od osoby aby pokryć dług Kontrastów wobec ZSP
Im więcej osób tym niej $ potrzeba (Michał Kowalski)
06-05-2010 ( odpowiedz )
1030 osób popiera petycje - wystarczy 97 PLN od osoby żeby pokryć dług lokalu. Naprawdę... pomyślcie nad zbiórką.
@Jndzj: tak żeby sKONTRASTować Twój komentarz (Michał Kowalski)
06-05-2010 ( odpowiedz )
Cokolwiek ja załatwiałem z Panem Waldemarem był tak otwarty jak nikt kogo wcześniej spotkałem. Rezerwacje lokalu + catering załatwiałem za grosze, a nawet na temat wesela w Kontrastach był otwarty :)
Zbiórka funduszy dla Kontrastów ( Michał Kowalski )
06-05-2010 ( odpowiedz )
Jestem w 100% za tematem zbiórki. Mogę pomóc zorganizować część wizualną zbiórki - stronę WWW / plakaty / ulotki / domenę. Jako wielki miłośnik salsy nie wyobrażam sobie życia bez K. Podałem e-mail.
DOFINANSUJCIE KONTRASTY POD WODZĄ KULPY I PO PROBLEMIE ( Michał K )
06-05-2010 ( odpowiedz )
Słowianin jest nastawiony na wykonawców ogólno polskich w 13 Muzach są recytacje wierszykow itp. w kontarstach natomiast scena jest przygotowana na lokalnych artystów inie mysle tylkoo metalowych i punkowych zespołach bo zdarza sie tam tez poezje spiewana i Hip Hop. Tak sobie pomyslełem ze skoro Konty mimo ze są klubem prywanym organizuja tyle imprez kulturowych to moze miasto wrescie sie przełamie i przyzna mu status domu kultury i doceni to co robi Kulpa robiac go derekrorem takiej placówki i dając stosowne dofinansowanie jak wspomnianym wczesniej 13 muzą i Słowianinowi. Ale to tylkomoje skromne zdanie.
bez tematu ( ARMIA CIENI )
06-05-2010 ( odpowiedz )
graliśmy w zeszłym roku i klimat jest ok.Widzę że komuna nadal jest,tylko w innym wydaniu
hm? (Jndzj)
06-05-2010 ( odpowiedz )
Ktora dokladnie czesc komentarza byla na nieodpowiednim poziomie?
odpowiedź ( Waldemar Kulpa )
06-05-2010 ( odpowiedz )
nie zamierzam wdawać się w polemikę, takie komentarze jak ten poniżej są na poziomie wypowiedzi przeciwników w tej petycji
Grac za darmo? (Jndzj)
05-05-2010 ( odpowiedz )
Interesujace, kiedy poprosilem swego czasu pana Waldemara o pomoc w zorganizowaniu koncertu, najpierw strzelil godzinny wyklad o tym jaki ma wklad w kulture punkowa, a potem powiedzial ze owszem, jesli zaplace mu z gory i bede stal na bramce. Teraz czas na cytat:Artyści nie chcieli występować gdzie indziej, bo tam żądano od nich wysokich opłat za wynajęcie sali i sprzętu. U mnie mieli to za darmo.
Już 742 osoby - to tylko 134 PLN od osoby! (Michał Kowalski)
03-05-2010 ( odpowiedz )
Wystarczy 134 PLN od każdej osoby która poparła petycje i znika dług Kontrastów. Gdyby policzyć każdy drink, wodę i colę jakie tam wypiliście po stawkach innych klubów wyszłoby dużo więcej!
KLUB JAKICH NIE MA (MARCIN)
03-05-2010 ( odpowiedz )
Miasto jest po to by w takich sytuacjach pomagać - nie tylko tam gdzie jest duża kasa itd. Panie Prezydencie - proszę pokazać klasę, udowodnić, że to Pana MIasto, Pana Problemy i Umie Pan znaleźć rozwiązanie. KONTRASTY - nie będzie już potem drugiego TAKIEGO KLUBU - a jak nie teraz to kiedy chce Pan pomagać, pora wziąć sprawy we własne ręcę! Do roboty!!!
Konty jedytny klub z klimatem ( Łysy )
02-05-2010 ( odpowiedz )
w miescie sa kluby nastawione na zysk ale zamykane są co jakis czas a na ich miejsce powstają nastepne,KONTARSTY istnieją od 1961r a Waldemar Kulpa prowadzi go juz od ponad 20 lat wiec niech przeciwnicy tego miejsca nie mowia ze nie nadaje sie na to stanowisko bo tylko dzieki niemu to wszystko sie jeszcze jakos trzyma,tylko tu koncert moze zrobic kazdy kto ma jakis pomysl wiem bo niedawno odbył sie tam koncert charytatywny a pomysłodawca byla moja dziewczyna,z tego co wiem nie ma w szczecinie drugiego takiego miejsca z tak otwartym na nowe pomysły szefem.moze niech miasto zamiast robic problemy zajmie sie pomocom Waldkowi w rozwiazaniu tego problemu,moze jakies małe dofinansowanie pamientajmy ze w kontach rocznie odbywa sie okolo 100 koncertow,kto sie moze pochwalic takim wynikiem w miescie? :p
ZRZUTA ( Michał K )
02-05-2010 ( odpowiedz )
pomysł z zrzutą jest COOL 100PLN to nie wiele ale faktycznie przy tej ilosci osób to juz jakis grosz wiec gdzie to wpłacic mozna?
Urok Kontrastów ? Nigdy nie chodziło o pieniądze! (Michał Kowalski)
02-05-2010 ( odpowiedz )
Imprezy zamknięte po 15 PLN osoba z alkoholem i jedzeniem, darmowy wjazd i whisky za 5ke. Każdy mógł się tam bawić. Może czas oddać Kontrastom coś od siebie. 700 osób się podpisało -zrzuta po 100 PLN?
Zostawcie Kontrasty !! (marlon)
02-05-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty byly od zawsze sa i niech juz zostana,swietnie wpisaly sie w glowe kazdego ktory tam byl .. milion wspomnien...malo jest takich miejsc ..:/ zostawcie cos co wam nie wadzi ..
Najlepszy lokal w Szczecinie! ( sabina )
02-05-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty to miejsce, w którym wspaniale mogą się bawić i starsi i młodzi. Jest wiele wspaniałych imprez- Matko- tyle wspomnień- Karaoke, Bal Starej Płyty, Sylwestry... No i szeryf kontrastów jedyny i niepowtarzalny :)
. (Norman)
02-05-2010 ( odpowiedz )
od kilku lat nie mieszkam w Szczecinie. Ale zawsze gdy tu przyjezdzam to udaje sie na niedzielna salse do kontrastow. nie wyobrazam sobie moich powrotow do domu bez wizyty w klubie kontrasty
... (takajedna)
02-05-2010 ( odpowiedz )
ZOSTAWCIE KONTRASTY W SPOKOJU!!! TYLKO ONE NAM ZOSTAŁY W TYM CHORYM ŚWIECIE! A SWOIM ZACHOWANIEM I ODBIERANIEM NAM TEGO KLUBU UDOWADNIACIE, ŻE NIE MACIE NAWET ODROBINY SERCA!
Normalnosc (Asia)
01-05-2010 ( odpowiedz )
Kontrasty To Jedyne Miejsce Gdzie Mozna Pujsc I Byc Soba, Gdzie Nie Trzeba Udawac Kogos Kim Sie Nie Jest, Idac Na Koncert "Obowiazkiem" Nie Jest Zalozenie Obcislej Mini I Make-up'u W Stylu Lady Gaga... I Jest Wszystko Oh Right, I Z Tego Co Mnie Wiadomo W Calym Miescie Nie Ma Drugiego Takiego Klubu, I Coz Sie Temu Dziwic? Dzisiaj Tylko Plastikowa Tandeta Jest W Cenie, Dlatego Ten Problem, Bo Naturalnosc Nie Przynosi Finansowych Zyskow, Niestety...
Kontrasty i Ragni ( Mietek )
01-05-2010 ( odpowiedz )
W 2006 roku organizowalem wystepy zespolu Ragni w Europie. Jedynie Kontrasty umozliwily wystep zespolu z Kanady na terenie Szczecina. Dzieki Waldek jeszcze raz. Pozostaly bardzo mile wspomnienia. Waldek pomocny byl w wielu innych sprawach.

1 |  2

Powyższy dokument został napisany i opublikowany przez Waldemar Kulpa, Studenckie Centrum Kultury Kontrasty. Petycje.pl i ich administrator, nie maja żadnego wpływu na treść tego dokumentu. Jeśli uważasz, że powyższy dokument narusza zasady regulaminu serwisu, prosimy o powiadomienie regulamin@petycje.pl.