Wizyt: 65,840,701
Podpisów: 2,347,871
Dokument Nr 4675
Tarnowskie Góry 30.11.2009

GDZIE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ ?! - Prośba, o pomoc Telewizji T.V.N oraz Redakcji Programu "UWAGA&


Podpisy za petycją: 2,677 (2,212)
przeciw: 4 (2)

Do:
Telewizja T.V.N S.A.

Redakcja Programu "UWAGA"
TVN S.A.
02-952 Warszawa
ul. Wiertnicza 166
(22) 856 61 61
widzowie@tvn.pl , uwaga@tvn.pl


Z upoważnieniem Pana Michała Zawiszy oraz jego rodziny, ja Kamil Staniszewski, oraz niżej podpisane osoby, zwracamy się z
uprzejmą prośbą, do Telewizji T.V.N. oraz redakcji programu "Uwaga" o pomoc i reakcję w sprawie niesprawiedliwego
naszym zdaniem wyroku sądowego wydanego przez Sąd Rejonowy Dla Warszawy - Woli w Warszawie, mieszczącego się
przy ul.Kocjana 3, w sprawie tragicznej śmierci Macieja Zawiszy.

Wszyscy dobrze pamiętają sprawę Maćka, który jak twierdzą świadkowie został zabity podczas jazdy swoim motocyklem do
pracy na ul. Gen. Maczka na warszawskim Bemowie. Wszystko zaczęło się na skrzyżowaniu ulicy gen Maczka i Powstańców
Śląskich, Maciek skręcając został uderzony w łokieć przez lusterko samochodu, po tym fakcie chciał zatrzymać samochód
aby ustalić zakres szkód, lub po prostu zwrócić uwagę kierowcy samochodu, to był początek, tego co zdarzyło się później,
Maciek starał się zatrzymać kierowcę, a kierowca robił wszystko żeby do tego nie dopuścić, zastanówmy się jak motocyklista
może zatrzymać samochód, który tak naprawdę nie chce się zatrzymać, no cóż jak widać było to niemożliwe, puszkarz
stwierdził "duży może więcej" i widząc że nie da rady uciec motocykliście gwałtownie skręcił kierownicą "chcąc go tylko
nastraszyć" jak to później powiedział do ojca i dziewczyny Maćka, która go znalazła.

Fałszywa opinia o motocyklistach skazuje ich na przegraną na samym starcie, dla większości każdy motocyklista jest winny
każdego wypadku bo przecież to wariaci i debile. Ta fałszywa opinia zabiera Nam szanse walki o sprawiedliwy wyrok. A tak
naprawdę ta opinia bardzo mija się z prawdą.

W sprawie tej ów bezmyślny kierowca otrzymał karę pozbawienia wolności: rok na trzy lata w zawieszeniu oraz 180zł
grzywny. Kolejnym szokującym, oburzającym i bardzo kontrowersyjnym dla Nas faktem, jest to,że kierowca ten nie został
pozbawiony prawa jazdy i wciąż może stanowić zagrożenie dla innych użytkowników ruchu drogowego. Wszyscy mamy
wiele zastrzeżeń, co do tego wyroku, oraz budzącej wielkie kontrowersje pracy sąd jak i biegłego, badającego okoliczności
tegoż tragicznego w skutkach wypadku.

Celem petycji jest uzyskanie wsparcia medialnego ze strony telewizji T.V.N, gdyż tylko po nagłośnieniu całej sprawy oraz
wydanego przez sąd wyroku będziemy mogli liczyć na szersze zapoznanie się, a także zainteresowanie nim opinii publicznej
jak i prawników, specjalistów od takich właśnie spraw, którzy są niezbędni, by należycie ukarać sprawcę śmierci Macieja
Zawiszy. Mamy nadzieję, że sprawa ta w konsekwencji doprowadzi do większej kultury kierowców, co wiąże się także z
poprawą bezpieczeństwa, na naszych drogach.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się na blogu Pana Michała :

www.redmat.blox.pl

Z góry dziękujemy, za pozytywne rozpatrzenie naszej prośby oraz, za
udzielenie pomocy.

Z upoważnienia Pana Michała Zawiszy :

Niżej podpisany/a:
Kamil Staniszewski
42-609 Tarnowskie Góry
wolvesguard@interia.pl

  Wasze komentarze / opinie ( 65 )

Za (larry)
01-05-2011 ( odpowiedz )
jestem jak najbardziej za
414 (Tofik)
17-09-2010 ( odpowiedz )
jestem za !!!
urwał nać ( jasny gwint )
19-03-2010 ( odpowiedz )
Potrzeba kogoś wynająć żeby mu przetrącił kręgosłup, wtedy Bedzie miał do końca życia możliwość przemyśleń i może dojdzie do wniosku ze źle zrobił. Czas zacząć w naszym kraju samemu wumierzac sprawiedliwość, skoro nasze sądy, zawsze trzymają STRONE PUSZKAZY I PSEDUDO BIZNESMENÓW. Może znacie kogoś, kto by się tego podią i otworzymy fundacje walki z dyskryminacją motocyklistów.
kondolencje ( valerie5536 )
05-03-2010 ( odpowiedz )
Gdzie jest sprawiedliwość??????? Kondolencje dla rodziny zmarłego...
odpowiedz (bożena)
24-02-2010 ( odpowiedz )
Nie jesteście sami jestem z Wami!180zł żart
nie do pomyslenia ( Boda )
06-02-2010 ( odpowiedz )
nie do pomyslenia co sie dzieje jak niby wladza uderzy do glowy, chcac nastraszyc zabil i moze celowo a moze nie chcaca ale wyrok jaki otrzymal w zyciu nie jest sprawiedliwy 180zl i rok w zawieszeniu za zycie motocyklisty?? masakra. pozdrawiam wszystkich na petycji. uwazajcie na takich gnoi, a szczegolnie motocyklisci sam nim jestem
PETYCJA (Łukasz)
19-01-2010 ( odpowiedz )
http://www.petycje.pl/petycja/4766/obnizka_podatkow.html
” na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata i 180 zł grzyw (hossemaro)
15-01-2010 ( odpowiedz )
to jest smieszne!!!ciekawe ile posmarowal???
masakra (areeeekkk)
13-01-2010 ( odpowiedz )
bardzo ciężko się jeździ na motocyklach w naszym kraju, cały czas trzeba myśleć za innych!!! Sam nie raz byłem w sytuacji gdzie trzeba było gwałtownie hamować bo ktoś np na rondzie się wpier**** przed koło motocykla, i wiele wiele innych sytuacji. Mówią, że motocykliści to dawcy ale nie wszystkie wypadki są spowodowane przez nas. Popieram w 100% wszystkie akcje zwiazane z poprawą bezp. na polskich drogach
Idioci ( tomek cbr 600rr )
12-01-2010 ( odpowiedz )
To się w głowie nie miesci że za zamordowanie niewinnego motocyklisty popieprezony biznesmen dostaje taki wyrok , sam jestem motocyklistą i chętnie gumę spalił bym mu na ryju za to co on zrobił ! Jezdze od 17 roku życia i jak bym spotkał tego kretyna to wjechał by mu na gumie w barzarznik i skopał mu dupę jak by tylko wyszedł z auta ! Co to za sprawiedliwość w tej Pieirzonej Polsce ? ! Jeżeli sąd wydał taki werdykt to ma nie po kolei pod sufitem ! Ciekawe jak by zareagował jakby to jego syna spotkało ! Co za p****any kraj ! Z bandą złodziei i oszustów na czele ! Wyrażam największe kondolencje rodzinie poszkodowanego i stawiam z całym szacunkiem świece na jego nagrobku ... :0 Ku Pamięci ... [*]
żałosne ... ( Ewelina )
03-01-2010 ( odpowiedz )
ludzkie życie jest warte zaledwie 180 zł ?? gdzie jest sprawiedliwość ?? dlaczego nie można czuć się bezpiecznie na naszych drogach ??
żałosne ... ( Ewelina )
03-01-2010 ( odpowiedz )
ludzkie życie jest warte zaledwie 180 zł ?? gdzie jest sprawiedliwość ?? dlaczego nie można czuć się bezpiecznie na naszych drogach ??
śmierć motocyklisty ( madmax954 )
31-12-2009 ( odpowiedz )
to się w pale nie miesci że za zamordowanie niewinnego motocyklisty popieprezony biznesmen dostaje taki wyrok , sam jestem motocyklistą i chętnie gumę spalił bym mu na ryju za to co on zrobił . Darek
pogonić układy (zoli)
23-12-2009 ( odpowiedz )
rozliczyć gnoi którzy siedzą na stołka i myślał ze im wolno wszystko bo Polska to ich prywatne ranczo ten debil z auta należał do układu który dawno powinien zostać rozliczony precz z banda rządzących debili... WIELKIE WSPÓŁCZUCIE DLA RODZINY
UDAŁO SIĘ !!:D:D:D ( WolvesGuardian )
23-12-2009 ( odpowiedz )
Chciałbym wszystkich obwieścić bardzo dobrą wiadomość. TVN nam nie odpowiedział, ale wysłałem też , pewnie nie tylko ja:) Maila do programu "SPRAWA DLA REPORTERA" Tydzień temu otrzymałem telefon z redakacji tego programuPodając kontakt, do Michała, dziś odbyło się spotkanie Michała z redakcją "SPRWY DLA REPORTERA" Pragnę wszystkim przekazać, że UDAŁO SIĘ!!:D:D 29 grudnia o godzinie 10 rano na ulicy Maczka, przy Krzyżu na miejscu wypadku wszyscy wspierający inicjatywę, wszyscy wspierający rodzinę, oraz wszyscy chcący pomóc proszeni są o przybycie, gdyż będzie kręcony reportaż. Proszę o przekazanie tych informacji do wszystkich pomagających w tej sprawie i walce o sprawiedliwość. Pragniemy też serdecznie podziękować, za dotychczasową pomoc, mimo głosów krytyki, dziś śmiało możemy powiedzieć, bitwa wygrana, bitwa, która poprowadzi Nas, do wygranej, w tej słusznej walce:) DZIĘKUJEMY :)
do gazu z tym cwelem!!!!! (ja-anka)
16-12-2009 ( odpowiedz )
szkoda powietrza dla chwasta!!!
MASAKRA!!! ( Maaalaaa )
15-12-2009 ( odpowiedz )
Ludzie to jest nie normalne!!! Ja bym go skazała na dożywocie... Potraktował tego motocyklistę jak wielkie NIC :( Zachciało mu się zabawy to niech się przerzuci na motocykl i wtedy możne oceni szanse motocyklistów gdy bezmózgowi kierowcy samochodów chcą ich "postraszyć" ;/;/;/ Niech zgnije w pudle szmata !!! Jak tak dalej w pójdzie to nie będzie można spokojnie wyjść na ulice bo ten świr zacznie "straszyć" ludzi którzy chodzą nie mówiąc o motocyklistach ;/ No ale w naszej kochanej Polsce jest takie zasrane prawo ;/ Aaaaa łapówki tez są w modzie... POZDRO dla tego kretyna co wydal taki wyrok za śmierć niewinnego człowieka, przez brak rozumu chu** któremu się zabaw na ulicy zachciało.... !!!!
Szok ( Natalia )
15-12-2009 ( odpowiedz )
Jestem w głębokim szoku. To mogło spotkać każdego z nas... "Nastraszyć", kiedy się jest osłoniętym blachą z każdej strony? I ten pan jest prezesem jakiejś firmy? On ma chyba IQ 23, skoro rozumuje, jak dureń. Albo ma problemy z hormonami i mu testosteron nie pozwala myśleć, albo jest niezrównoważony psychicznie. Śmieszna kara za śmierć człowieka, i to z takiego powodu. Kolejna hańba naszego wymiaru sprawiedliwości. I kolejne ograniczenie ludzkich umysłów, że każdy na 2 kółkach debil i wariat. Popatrzcie na siebie. Na tego, co zabił, bo chciał "nastraszyć".
"...tylko nastarszyć..." ( Ata )
15-12-2009 ( odpowiedz )
i tak jak zwykle wszyscy będą krzyczeć, że winny był motocyklista..... bo po prostu był...[*]
TRZEBA ZNISZCZYĆ SĄDY,... BUNT! WYJŚĆ NA ULICE! Z BRONIA! ( wister )
13-12-2009 ( odpowiedz )
TRZEBA COŚ ZROBIĆ ZEBRAĆ SIĘ KIEDYŚ WZIĄŚĆ BROŃ KOKTAJLE MOLOTOVA I ZNISZCZYĆ TE WSZYSTKIE SĄDY TEN ORGAN TZW. "SPRAWIEDLIWOŚCI" TRZEBA SIE BUNTOWAĆ LUDZIE NIE DAJMY SIĘ RZĄDZIĆ JAK JAKIMIŚ PIONKAMI! CZUJE SIE W TYM KRAJU JAK MAŁE ZIARENKO PIASKU NA OGROMNEJ PLAŻY I NIE WIEM KIEDY ZABIERZE MNIE FALA BO NIE ZALEŻY TO ODE MNIE... A ŻYJEMY W CZASACH KIEDY TO MY DECYDUJEMY O WSZYSTKIM A NIE TE DUPKI NA STOŁKACH CO ZABIERAJĄ NAM WSZYSTKO! ALE NIE POZWÓLMY ŻEBY I SPRAWIEDLIWOŚĆ NAM ZABRALI ! ZABIERAJĄ NAM JUŻ PRAWIE CAŁĄ PENSJE... OD WSZYSTKIEGO LICZĄ WYSOKIE PODATKI... NIE MOŻEMY WZIĄŚĆ ŻADNYCH KREDYTÓW NA MIESZKANIA NA DOMY... BO NIKOGO NIE STAĆ NA TO DLACZEGO?? BO BIERZESZ POŻYCZKE NA 200 TYSIĘCY SPŁACASZ 400 TYSIĘCY? DLACZEGO? TO WSZYSTKO ONI DECYDUJĄ ! TRZEBA TO ZMIENIĆ BUNTOWAĆ SIĘ WPROWADZIĆ REWOLUCJE W TYM KRAJU BO ON UPADA... TRZEBA GO ZNISZCZYĆ ŻEBY STWORZYĆ NOWY... PORZĄDNY... BUNTUJMY SIĘ NIE DAJMY SIĘ POCHŁONĄĆ TYM FALOM Z NAD MORZA... TYM WSZYSTKIM ŻYDOM!
„tylko nastraszyć" ( PEkalek )
11-12-2009 ( odpowiedz )
190zł warte życie człowieka i cierpienia rodziny ?
zal mi tego sądu ( "†" )
10-12-2009 ( odpowiedz )
jaka to kur** sprawiedliwość ,człowiek stracił życie i dali mu tylko 1 rok i 180 zł zal mi tego sądu
Co za Kraj!!! ( Bako22 )
09-12-2009 ( odpowiedz )
Zginął młody człowiek a wyrok 180 zł i zawiasy??? Co to jest MAMY CIE???
polskie prawo jest do **** (Rafał)
08-12-2009 ( odpowiedz )
rok i 180 zł co to *** jest?? dożywocie mu powinni dać skur**** a ten sędzia? ciekawe jakby mu / jej syna koleś zabił, ciekawe jaki zapadłby wyrok
szok ( sreberko81 )
08-12-2009 ( odpowiedz )
to jest tylko w naszym "cudownym" kraju możliwe żeby był taki wyrok za zabicie człowieka. Nie ma sprawiedliwości nie ma sprawiedliwości w tym kraju. Strach wyjść na ulicę!! Co z sąd co za sędzia się pytam!!!! To skandal jest mi po raz kolejny wstyd ze żyję w tak niesprawiedliwym państwie, gdzie mordercy i inni mogą chodzić spokojnie po ulicy jeździ samochodami z uśmiechem na ustach. Bo on teraz będzie jechał autem i śmiał się i nikt nie gwarantuje że nie zrobi tego po raz kolejny!!!!
GDZIE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ ( kala )
08-12-2009 ( odpowiedz )
dlaczego zawsze obojętnie co by się nie działo to wina leży po str motocyklisty?? ludzie na jakim świecie Wy żyjecie ??!! Motocyklista też człowiek i ma na drodze takie samo prawo jak Ci wszyscy cwani w puszkach!! sama trafiałam też na półgłówków za kierownicą!! gdzie Ci ludzie mózg mają?? heh on dostał kare w zawiasach a Maćkowi życia nic nie wróci...ku**a a gdzie sprawiedliwość??brak słów dla tych polskich Sądów!!!! i dla tych wszystkich debili jeżdżących autami!!
Kierowca Puszki Porażka ( litwos81 )
08-12-2009 ( odpowiedz )
Nie rozumiem tych ludzi którzy zajezdzają nam motocyklistom drogę. O co Wam k... chodzi cośmy Wam zrobili?!! Przemawia przez Was zazdrość ze szybciej przelecimy przez korek? Ludzie wyluzujcie bo przez glupią zawisc tak wlasnie to sie konczy jak z naszym kolegom. ['] znów nauczka kosztem czyjegos zycia!!! [']
hahaha (motocyklistka)
08-12-2009 ( odpowiedz )
Ludzie w jakim Wy żyjecie świecie ?! Jeżeli to była jakiś koleś "z wyższej półki" to spodziewacie się surowszego wyroku za taki "wypadek" ?! Przecież nie od dziś wiemy to, że polska to skorumpowany kraj.. A co do spraw sądowych czy wypadku z udziałem motocyklisty powinniście się przyzwyczaić, że my [motocykliści] zawsze będziemy w oczach innych ludzi, którzy nie mieli styczności z tym środowiskiem wariatami, piratami drogowymi, którzy umieją tylko szaleć, palić gumy, jeździć na gumie dlatego zawsze będzie taki nasz los.. Niestety jest nas mniej niż puszkarzy i nie mamy takiego poparcia jak oni.. To, że czasem, przyciśniemy manetką na wolnej drodze o małym natężeniu ruchu i zaszalejemy to nie znaczy, że to wszystko nasza wina... ! Głupi przykład polskiej kultury na drogach.. Jadę sobie w korku między samochodami i nagle jeden puszkarz widząc mnie w lusterku zjeżdża do lewej żebym nie mogła dalej jechać.. To jest kultura?! Ile razy mijając w korku na dwupasmówce siedzący pasażer potrafi bezczelnie otworzyć drzwi przed samym motorem.. Ja oczywiście podpisuję się pod tą petycją, bo to co się dzieje przekracza już granice..
Ah to polskie prawo!!!! ( Anka )
08-12-2009 ( odpowiedz )
Co się dziwić?! Mój brat stanął w obronie kolegi, który był bity przez grupkę 4 łobuzów i za obronę kolegi nasz "kochany" Sąd skazał brata na 1,5 roku w zawieszeniu na 3 lata! No po prostu pech chciał że brat dał radę tym 4 opryszczką któży złożyli sprawę na policję!!!! Mimo że to oni zaczęli! To jest chore!!! I jak tu wierzyć w sprawiedliwość SĄDU?!
jeszcze coś... ( Kamila )
08-12-2009 ( odpowiedz )
czemu qrwa mać idzie siedzieć ktoś kto zabije we własnej obronie albo nieswiadomie w obronie swoich bliskich chcąc ich ratować? a taka wredna pała (bo chciał dokuczyć i TO zrobił SPECJALNIE!!! zapłaci tylko 180zł! k***a sprawiedliwość!!!!!!
NIE DAJMY SIE ZWARIOWAĆ! CZEMU ZAWSZE MOTOR JEST TEN ZŁY?? ! ( Kamila )
08-12-2009 ( odpowiedz )
ZA POBICIE DAJĄ WIEKSZĄ KARE, ROK Z ZAWIESZENIU I 180 GRZYWNY ZA ZABICIE NIEWINNEGO CZŁOWIEKA? A CO TO ZA KARA? TO JA ZABIJE TEGO CZUBA Z TEGO RENAULT NO TAK? A CO TO, PRZECIEZ DOSTANE CO NAJWYŻEJ ROK W ZAWIESZENIU I GRZYWNE, A KTO MI UDOWIDNI ZE TO BYŁO ZAMIERZONE? WYPADEK NA DRODZE . CIEKAWE CO TEN KOLEŚ SOBIE MYSLAŁ ZANIM WYKONAŁ SWÓJ RUCH... NIECH SEDZIA SAM SOBIE TO DOPOWIE... I TO MIAŁO BYĆ NIESWIADOME?
"SPRAWIEDLIWOŚĆI!!!" ( kasia06gj )
07-12-2009 ( odpowiedz )
Tak jak wszyscy tutaj podpisuję sie pod petycją. Zginoł niewinny motocylkista przez głupotę puszkarza,taką mamy sprawiedliwość sąd skazał go na grzywnę i zawiasy ,ciekawe tylko czy gdyby tan kierowca samochodu zginą czy motocyklista dostałby 180zł grzywny??- nie dostałby conajmniej 12 lat więzienia !!! ale tak to jest to jest polska i jak masz stanowiszko,kasę i kontakty to masz wszystko i wyrok "sprawiedliwości" inaczej na ciebie patrzy!!! TEn puszkarz powinien dostać coanjmniej 25 lat !! to i tak jesxzcze nie byłby sprawiedliwy wyrok!!
Maciek Zawisza (dorp)
07-12-2009 ( odpowiedz )
oczywiście podpisuję się pod petycją, jak najbardziej ukarać gnoja, większości się wydaje że są ponad prawem ale kiedyś to się do nich odwróci, jak będę miał kiedyś taką sytuację to na pewno postaram się to rozwikłać w odpowiedni sposób (ponad prawem?) bo i tak na sądy nie ma co liczyć, chyba że zetnę jakieś starsze drzewo to mnie ukarzą pozbawieniem wolności, obłęd, ale racja zapomniałem że to Polska gdzie prawo maja zasrane złotówki
wyjąśnić sprawę (BlackAdder)
06-12-2009 ( odpowiedz )
sam widziałem podobne zachowanie - wyjaśnić sprawę do końca, jeśli kierowca był winny ma ponieść surową karę !
Popieram (mlody)
05-12-2009 ( odpowiedz )
W pełni popieram petycję, sam byłem w sytuacji, w której wyprzedzał mnie samochód z zahaczył swoim lusterkiem mój łokieć oraz moje lusterko. Brakowały milimetrów do poważnego wypadku. Kierowca samochodu uciekł, jednak zapamiętałem markę oraz numery rejestracyjne. Sprawa trafiła do sądu i po roku mozolnych rozpraw kierowca samochodu nie dostał żadnej kary. Sąd stwierdził że kierowca jest niewinny bo przecież ja jadąc motocyklem się nie przewróciłem. Dodam że wyprzedzanie odbyło się w niedozwolonym miejscu...
      popieram (Annis)
05-12-2009 ( odpowiedz )      
oczywiście, popieram petycje. Sprawiedliwości całkowitej nigdy nie osiągniemy, aczjkolwiek nie znaczy to, że nie powinniśmy o nią walczyć.
czy Wam juz całkiem odbiło? (oburzona)
05-12-2009 ( odpowiedz )
jak czytam Wasze komentarze to mnie obrzydzenie do ludzi ogarnia. jak mozna napisac "jezeli faktycznie go nie widzial to trudno taki los" po pierwsze w wielu watkach bylo powiedziane ze "chcial go tylko nastraszyc" jak mozna chciac nastraszyc kogos kogo sie nie widzi!!!!! dla mnie zrobil to z premedytacja, owszem na pewno nie chial go zabic, ale tak sie stalo i teraz wlasnie moge powiedziec "ZABIL PAN CZLOWIEKA, IDZIE PAN SIEDZIEC!! NIE CHCE PAN ALE TRUDNO TAKI LOS!!" i tak wlasnie powinien brzmiec wyrok!! ja mam bardzo duzo doczynienia z prawem i znam ludzi ktorzy siedza za bzdury, wiezienia sa przepelnione ludzmi ktorych nie stac na placenie alimentow, siedza dlug im nadal wzrasta, wyjda i maja male szanse na znalezienie pracy i znowu pojda siedziec do nie splaca zaleglych alimentow. a taki dupek sobie jezdzi po drodze i czuje sie bezkarny!! wkurza mnie to strasznie bo owszem sa motocyklisci ktorzy przeginaja z predkoscia, ale w Warszawie naprawde caraz mnie takich widze, jedyne co mam Wam motocyklista do zarzucenia to te Wasze wpychanie sie na trzeciego!! zastanowcie sie nad tym bo nie wiem czy kodekst drogowy Wam na to pozwala.. i to jest jedyna rzecz ktora mnie u Was denerwuje, a jezeli chodzi o kierowcow to duuuuzo by wymieniac. jedze samochodem juz ladnych pare lat po Warszawie i z reka na sercu przynajmniej raz w tygodniu ktos chce na mnie wjechac nie tylko przy zmianach pasa!! od razu bym im prawko zabrala.
bez jaj (Suspect)
04-12-2009 ( odpowiedz )
Kto mądry ściga samochód na motorze i probuje go zatrzymać? To tak jak by probować obezwładnić uzbrojonego włamywacza gołymi pięsciami ;f Nie prosciej bylo sobie zapamietac numer rejestracyjny? nie, bo zachcialo sie zgrywać bohatera na motocyklu ; (
      bez jaj??? ( bea )
04-12-2009 ( odpowiedz )      
tzn ,że już nawet nie wolno bronić się w tym kraju, ani żądać wyjaśnień według ciebie ??? funkcjonujemy na zasadach DUŻY może wiecej ??? DUŻY, SILNIEJSZY, WYŻEJ STOJĄCY NA DRABINIE SPOŁECZNEJ ... Ja się ciebie pytam teraz... a co z tymi mniejszymi ??? hm... zakupmy sobie czołgi zamiast motocykkli... wtedy puszkarze poczują respekt przed nami ...Czy według ciebie o to w tym wszystkim chodzi??? Pokazac kto co może ? a nie o równośc na drodzie i wzajemy szacunek ... A jeśli o spisywanie nr rejestracji chodzi ... ja też mogę sobie sobie spisać twoja rejestarcje przechodząc np. chodnikiem albo nawet wymyśleć sobie i akurat trafi na ciebie. W jaki sposób według ciebie można udowodnic w późniejszym czasie , że pan kierowca mnie potrącił. Jeśli był (za przeproszeniem) chamem w tej chwili to później też nim będzie. ZGINĄŁ CZŁOWIEK , zginał nasz kolega , jeden z nas a ty piszesz BEZ JAJ...??? Bez jaj to byłbyś gdybym Cie teraz dorwała... (sory)... wszystko co miałam do powiedzenia na ten temat.
           [*] (Suspect)
05-12-2009 ( odpowiedz )           
A w jaki sposob chcesz mu udowodnić wine jak juz go złapiesz, i cudem zatrzymasz ? Ja też moge cie gonić a potem jak cie złapie to powiedziec ze mnie potrąciłas... :f wszystko trzeba robić z głową a nie zgrywać harcerzyka. Wystarczył telefon na policje, swiadek, numery blach, i kierowca samochodu jest w dupie. A tak ? Uwazasz ze było warto ? a o tym ze wiekszy moze wiecej to kazdy wie i zawsze tak bedzie, i to nie jest rywalizacja pomiedzy samochodami a motocyklami tylko tak po prostu jest, jak w zyciu tak i na drodze.
      Jak zatrzymać puszkę (Titi)
05-12-2009 ( odpowiedz )      
W takim razie trzeba wozić łańcuchy i napierdalać po szybach jak k**** kulturalnie zatrzymać się nie chce. Niech mnie zatrzyma jak da radę. Pan dyrektor ZWYKŁY BURAK I KMIOT BYŁ, a teraz jest jeszcze mordercą. Nie wiedziałem że można u nas bezkarnie zabijać ludzi.
      Hmmmm (WolvesGuardian)
05-12-2009 ( odpowiedz )      
Kolego, tak się składa, że odruchowo na reakcję każdy by zadziałał AKCJA=REAKCJA, jak cos nie tak, ktoś włazi, wpycha Ci się gdzieś, gdzie nie powinien, to starasz się mu zwrócić uwagę. A włamywacz?Gołe ręce? Są tacy, którzy rzucą się na takiego z pianą na ustach, by bronić swojego. Naturalny odruch:) Przykłady masz w przyrodzie, np gepardzica broniąca młodych, przed będącymi na polowaniu lwicami. Niby sama lwic kilka i będzie broniła:) Każdy na atak odpowiada obroną, każdy, to naturalny odruch. Może Tobie jak ktoś walnie plaskacza chcesz kolejnego w 2 policzek? Bo ja w momencie oddam. Gdyby Tobie na drodze jakiś dupek wywinął numer jakiś, też byś może chciał z nim pogadać, nie wiem, nie znam Cię, ale wiem jedno, jak ktoś Ci się wpierdziela i robi coś nie tak, coś, co może zagrozić Twojemu bądz Twych bliskich życiu czy zdrowiu, to zawsze reagujesz, działasz.
           poprawka (WolvesGuardian)
05-12-2009 ( odpowiedz )           
....miało być na akcję, nie reakcje każdy działa:) Sorki za pomyłkę:)
      gsx-r (GSXRMANIAK)
08-12-2009 ( odpowiedz )      
Po pierwsze,jeśli ktoś potrafi,to bez problemu obezwładni uzbrojonego napastnika,a nawet dwóch!!! Sam miałem wielokrotnie podobne sytuacje,gdzie jakiś debil,lub debilka wymuszał mi pierszeństwo przejazdu,po czym pukał się w czoło z pretensjami do mnie że zatrąbiłem! ZAWSZE ZAWRACAŁEM,i jechałem za autem,po czym jeśli miał odwagę,lub jeśli jechał niedaleko i zatrzymywał się.TŁUMACZYŁEM że właśnie mógł spowodować wypadek w którym odniusł bym rany,bądz zginoł,bo nawet jakąc z niewielką prędokścią można ponieść śmierć,uderzając w bok auta.Oczywiście p****ane tłumaczenia były że jechałem szybko,gdzie w większości sytuacja miała miejsce w mieście przy prędkościach około 40km/h BANDA DEBILI I POTENCJALNYCH MORDERCÓW,A I SAMOBÓJCÓW,BO JEŚLI FAKTYCZNIE KTOŚ BĘDZIE ZAPIERD.A KIEROWCA PUSZKI WYMUSI MU PRZEJAZD,TO ZAPEWNE I PROWADZĄCY AUTO ZGINIE!!!
      Ambitne ;/ (Maaalaaa)
15-12-2009 ( odpowiedz )      
Taaa jasne... a każdy gdy jest w sytuacji w której jeszcze chwila i możne stracić życie ma głowę do zapamiętania numerów blach ;/ Bardzo mądrze ;/ kierowca puszki jak by miał trochę godności to sam by się zatrzymał a to zwykły sk******* który zamiast rozumu ma siano w głowie!!! A jeśli ma ten rozum to pewnie wielkości orzecha bo mu napuchł ;/
Polska policja i sądy są żałosne. ( tuskun )
04-12-2009 ( odpowiedz )
Polska policja i sądy są żałosne. Rzygać mi się chce jak widzę ich na ulicy. Ja też miałem wypadek, połamane ręce, 2 tygodnie w szpitalu. Jednej reki nigdy nie wyprostuje do końca, bo ktoś nie popatrzył w lusterko jak zmieniał pasy. I nie mógł powiedzieć że jechałem strasznie szybko i mnie nie widział, bo jechałem wolno, były korki a on po prostu mnie zepchnął. I wina i tak moja, mimo odwołań, opinii specjalistów. Nie potrafię do takich spraw podchodzić na spokojnie, zawsze czuję nienawiść do sprawców i tych którzy ich nie karzą. To ma być wyrok za zabicie człowieka? Przecież to jakaś parodia! Dla czego on w ogóle był sądzony za nieumyślne spowodowanie śmierci??? Wiedział czym grozi spychanie i takie zachowanie wobec motocyklisty, jest dorosły!!! Powinien siedzieć całymi latami w celi z łysymi pedałami, żeby kilka razy dziennie, wyjątkowo brutalnie ... Masakra, ale się wkurzyłem.
popieram petycję. (yamak24)
04-12-2009 ( odpowiedz )
Jeżeli facet zrobił to umyślnie to należy mu się porządny wyrok, a jeżeli nieumyślnie to znaczy, że jest baranem, który nie powinien jeździć bo nie widzi innych na drodze, czyli jest ślepym ćwokiem, wyrok jw. Tak czy inaczej to kpina i totalne olanie Maćka i jego rodziny. Ja temu "gościowi źle nie życzę", ale kiedyś może go jakiś TIR przy zmianie pasa wkomponować w naczepę i kierowca też powie, że go nie zauważył. Bezsensowna śmierć przez de..la bez wyobraźni i sumienia. Maciek szerokości tam na górze !!!!
      Zgadzam się, ALE (Skadi)
04-12-2009 ( odpowiedz )      
Jemu by się temu baranowi, by jakiś TIR go "postraszył". taki najlepiej rodem ze Stanów :)
           haha (Maaalaaa)
15-12-2009 ( odpowiedz )           
Niech tego chu** cysterna rozpier**** i to jak najszybciej... Sędziego możne pociąg przejechać ale ja im tez złe nie życzę... ;/
Popieram (Lambo)
04-12-2009 ( odpowiedz )
W pełni się zgadzam. Motocykliści zawsze będą tymi gorszymi. Szerokiej drogi na niebieskich autostradach Maćku!!!
      Popieram prawdę ( mirek )
25-10-2011 ( odpowiedz )      
Może w końcu głupota zostanie pogrzebana a nie życie nie winnego człowieka

1 |  2


Powyższy dokument został napisany i opublikowany przez Kamil Staniszewski. Petycje.pl i ich administrator, nie maja żadnego wpływu na treść tego dokumentu. Jeśli uważasz, że powyższy dokument narusza zasady regulaminu serwisu, prosimy o powiadomienie regulamin@petycje.pl.

Login autora

Szukaj

Petycje.pl - logo © 2004 - 2017 Petycje.pl